حاشیه‌های اطراف ذوب آهن در روند صعودی این تیم تاثیر گذار است

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: حاشیه‌های اطراف ذوب‌آهن در روند صعودی این تیم تاثیر گذار است اما زمانی که بازیکنان وارد میدان شوند، این حواشی را فراموش می‌کنند و در مسیر طبیعی بازی قرار می‌گیرند.

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره بر دلایل مهم حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: اینکه پرسپولیس و استقلال تمام انرژی خود را بر روی لیگ داخلی گذاشتند، یکی از دلایل حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است؛ البته مصدومیت برخی بازیکنان این دو تیم دستشان را بسته نگه داشت.

وی با تأکید بر این موضوع که فشردگی بازی‌های لیگ برتر ایران یکی دیگر از دلایل حذف تیم‌های پایتخت از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بود، افزود: فشردگی بازی‌های لیگ برتر باعث شد که این دو تیم پایتخت نشین از رقابت‌های لیگ قهرمانان غافل شوند؛ به نظرم سرخابی‌ها می‌توانستند بهتر از این نتیجه بگیرند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس و استقلال با حذف زودهنگام در لیگ قهرمانان، می‌تواند تمرکز خود را بیشتر از قبل بر روی لیگ برتر معطوف کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران با تحسین عملکرد ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، گفت: ذوب‌آهن در ابتدای فصل در رده پایین تری از سطح انتظار قرار داشت، این تیم  باگذشت زمان شکل خوبی به خود گرفت و توانست در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کند.

یاوری با تمجید از علیرضا منصوریان، اظهار کرد: وقتی مربی وارد یک تیم می‌شود، مدت‌زمانی را باید طی کند تا به تیم شکل بدهد؛ نباید از این نکته غافل شد که منصوریان دو سال از مربی‌گری دور بوده است.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه  منصوریان توانسته در ذوب کارنامه موفقی را تا اینجای کار برای خود به ثبت برساند، تصریح کرد: ذوب‌آهن کماکان می‌تواند در مسیر پیشرفتش حرکت کند و با توجه به روحیه خوبی که در این تیم حکم فرما است، می‌تواند در آسیا موفق باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در مورد حواشی اطراف تیم ذوب‌آهن گفت: حاشیه‌های اطراف ذوب‌آهن در روند صعودی و رو به رشد این تیم تاثیر گذار است اما زمانی که بازیکنان وارد میدان شوند، این حواشی را فراموش می‌کنند و در مسیر طبیعی بازی قرار می‌گیرند.

کد خبر 375258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.