۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
آسیا که سرخابی نشد شاید سبز شود

پرسپولیس و استقلال با توجه به نتایج شب گذشته در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ حذف شدند. ذوب آهن آماده‌تر از همیشه است و امشب با یک تساوی جواز حضور در مرحله بعد را کسب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های گروهی، با شکست یک‌بر صفر مقابل پاختاکور در تاشکند از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا خداحافظی کرد.

استقلال با تساوی شبکه گذشته مقابل الدحیل قطر، باید خودش را حذف شده از گردونه مسابقات  لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بداند.

تک‌گل بازی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان را "ایگور سرگیف" در دقیقه ۸۷ از روی پاس "دراگان چران" وارد دروازه بیرانوند کرد. این مهاجم ۲۶ ساله در حالی این گل را به ثمر رساند که در دقیقه ۷۹ به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود.

پاختاکور با این پیروزی ۸ امتیازی شد و صدرنشینی گروه D را به خود اختصاص داد، پرسپولیس با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. به‌این‌ترتیب هر نتیجه‌ای که بین اسد و الاهلی رقم بخورد، پرسپولیس شانسی برای صعود ندارد.

پرسپولیسی‌ها فصل گذشته در لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا با تحمل شکست مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن به نایب قهرمانی آسیا دست یافتند که در این دوره نتوانستند از عنوان خود به خوبی دفاع کنند.

شب ناکامی فوتبال ایران به پرسپولیس ختم نشد و استقلال  در یک دیدار خانگی به مصاف الدحیل رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت داد. گل استقلال را روزبه چشمی در دقیقه ۵۳ با پاس گل فرشید باقری به ثمر رساند و دو دقیقه بعد "ادمیلسون جونیور" در دقیقه ۵۵ قفل دروازه حسینی را شکست.

استقلال ۵ امتیازی دارد و اگر بتواند در دیدار آخر خود برابر العین امارات به امتیازات کامل دست یابد و از طرف دیگر الدحیل برابر الهلال شکست بخورد، به دلیل شکست استقلال در بازی رفت با نتیجه سه بر صفر برابر الدحیل و حساب شدن بازی رو در رو، آبی‌های ایران از گردونه رقابت‌ها کنار خواهند رفت.

در ادامه این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن که جز یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳ در ورزشگاه المپیک کربلا بایستی به مصاف الزورا عراق برود.

ذوب‌آهن با توجه به اینکه در جدول رده بندی ۱۰ امتیاز دارد، می‌تواند با کسب یک تساوی از دو دیدار خود، به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

کد خبر 375227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.