۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
آبرسانی سیار به ۳ روستا در شهرضا

شهرضا - رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرضا از آبرسانی سیار به سه روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به آبرسانی سیار به سه روستای بخش مرکزی این شهرستان خاطرنشان کرد: روستاهای هوک و محمدیه فاقد شبکه لوله‌کشی آب شرب هستند و به همین دلیل آبرسانی به آن‌ها به صورت سیار انجام می‌شود، روستای امین‌آباد نیز دارای شبکه لوله‌کشی است، اما از آنجا که چاه این روستا آب کافی ندارد موقتا آبرسانی به آن به صورت سیار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۱ روستای بخش مرکزی شهرستان دارای شبکه لوله‌کشی است تأکید کرد: پیگیر جذب اعتبارات و امکانات برای رفع مشکلات آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه لوله‌کشی هستیم تا در آینده نزدیک این مشکل نیز برطرف شود.

رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرضا ادامه داد: اعتبارات عمرانی شرکت آبفار این شهرستان در سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان از منابع استانی و توسعه متوازن و حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع صندوق توسعه ملی بوده است.

قاسمی یادآور شد: حفاری و تجهیز چاه کمکی تأمین آب روستای هونجان، کف‌شکنی چاه آب روستاهای سولار و امین‌آباد، اصلاح شبکه آبرسانی روستای بوان به طول پنج کیلومتر و انجام ۲۰۰ مورد اصلاح شبکه آبرسانی مهمترین پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان در سال گذشته بوده است.

وی از پیشرفت ۴۰ درصد عملیات اجرایی ایجاد ایستگاه پمپاژ روستای دهک خبر داد و افزود: ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ روستای یحیی‌آباد و حفر چاه آب روستاهای سولار، اسفرجان و امین‌آباد از مهمترین پرو‍ه‌های عمرانی است که در سال ۹۸ اجرا می‌شود.

کد خبر 375224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.