راه هموار ذوب آهن در آسیا، یک امتیاز برای صعود

ذوب آهن ایران که نام خود را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ثبت کرده است در حالی باید در هفته پنجم این رقابت‌ها پا به میدان بگذارد که فقط به یک امتیاز دیگر نیاز دارد تا پای برگه صعودش به مرحله حذفی امضا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چهارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه – ۱۷ اردیبهشت ماه – باید در ورزشگاه کربلا به مصاف الزرورا عراق برود.

ذوب آهن ایران همراه با الوصل امارات، الزورا عراق و النصر عربستان در گروه A این رقابت‌ها حضور دارند، ذوب آهن نسبت به رقبایش شرایط بهتری دارد و با ۱۰ امتیاز صدر نشین بلامنازع جدول این گروه است. سبز پوشان اصفهانی تنها با کسب یک امتیاز دیگر می‌توانند صعودشان را از مرحله گروهی را قطعی کنند.

سبز قامتان اصفهانی در در پنج بازی اخیر خود سه برد به همراه یک تساوی و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و الزورا نیز در پنج بازی آخر خود تنها یک برد و چهار شکست در کارنامه دارد. دیدار رفت این دو تیم در استادیوم فولادشهر با نتیجه مساوی به پایان رسید تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

در دیدار رفت شاگردان منصوریان عملکرد خوبی داشتند اما درخشش دروازه‌بان تیم عراقی مانع از پیروزی این تیم شد.

بازی‌های خوب و قدرتمند چند هفته اخیر سبزقامتان نشان می‌دهد که شاگردان علی‌رضا منصوریان برای این رویارویی در آمادگی کامل روحی و جسمی قراردارند.

نقطه قوت ذوب‌آهن برای این رویارویی، آمادگی بالای خط دفاعی به خصوص رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم است که می‌تواند دل هوادارن را برای حضور مقتدرانه در این بازی قرص‌تر کند. رشید مظاهری در این مسابقات حضوری مؤثر داشته و با دو کیلین شیت در جمع بهترین دروازه بان های این مسابقات نام خود را به ثبت رسانده است.

خط میانی، ذوب‌آهن از بازیکنان جنگنده مثل کاپیتان حدادی‌فر، حسینی و زبیر نیک‌نفس بهره می‌برد که نشان داده‌اند، می‌توانند در وخیم‌ترین شرایط اوضاع را به نفع تیم خود عوض کنند. خط حمله ذوب‌آهن با حضور مهاجمان فرصت‌طلبی مثل کریستین اوساگوانا و ارسلان مطهری در شرایط خوبی بسر می‌برد.

جدول بازی ها و رده بندی گروه A لیگ قهرمانان در زیر آمده است:

کد خبر 375037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.