پیشرفت ۲۵ درصدی حفر چاه‌های جذبی

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: حفر چاه‌های جذبی در سطح منطقه با هدف دفع آب‌های سطحی و کاهش آب گرفتگی معابر که با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال در شش ماهه نخست سال ۹۸ به سرانجام می‌رسد، تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حمید اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های شهرداری اصفهان در سال ۹۷ و به همت معاونت عمران منطقه، تعداد ۶۰ چاه جذبی و ۱۴ چاه عمیق در سطح منطقه حفر شد.

وی گفت: حفر این چاه‌ها موجب کاهش ۹۰ درصدی آبگرفتگی معابر در سطح منطقه شد که افزایش رضایت شهروندان را در پی داشته است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث کانال خیابان سعدی به طول ۳۵۰ متر، کانیوگذاری خیابان درخشان به طول۵۰۰ متر و احیاء کانال قدیم خیابان شهدا از جمله دیگر اقدامات انجام شده برای کاهش آبگرفتگی معابر در سطح منطقه است، تصریح کرد: برای انجام این طرح، مبلغی بالغ بر سه میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

اشرفی با اعلام اینکه امسال عملیات آسفالت‌تراشی با اعتبار حدود چهار میلیارد ریال در معابر اصلی منطقه ۱۱ انجام می‌گیرد، افزود: لکه‌گیری‌ها در سطح منطقه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار کرد: اعتبار خرید آسفالت منطقه ۱۱ در خصوص معابر فرعی حدود پنج میلیارد ریال است که در شش ماهه نخست سال ۹۸ اجرا می‌شود.

کد خبر 375008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.