تولید میعانات گازی به یک میلیون متر مکعب رسید

خوانسار- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس اکنون روزانه ۳۵ میلیون لیتر بنزین تولید می‌شود و این موضوع موجب شد تحریم بنزین اثر گذار نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، علی بختیار امروز (جمعه) در شوراهای استان با بیان اینکه تعدادی از آثار تاریخی خوانسار که ثبت نشده بود که در سال‌های اخیر به ثبت رسید، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه بوم گردی روستاها انجام شده اما هنوز آثار تاریخی مشکلاتی دارند که نیاز به برگزاری نشست‌ها و بررسی های بیشتر است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: دامداری خم پیچ نیاز به ۲۶۰ میلی لیتر آب دارد که شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با توجه به دوندگی‌های یک ساله اخیر لازم است با این مجموعه همکاری کند. علاوه بر این بخش عمده‌ای از جاده خوانسار- دامنه به اتمام رسیده است اما احداث بخشی از کمربندی خوانسار از جمله طرح‌های نیمه تمام این شهرستان است.

وی گفت: بودجه سال ۹۸ کشور با پیش بینی فروش روزانه یک و نیم میلیون بشکه‌ نفت با نرخ  ۵۴ دلار بسته شد که بخشی از آن برای پرداخت حقوق کارمندان و بخش دیگر صرف پرداخت یارانه ها و سایر هزینه‌های دولت است؛ متاسفانه هزینه‌های خسارت سیل نیز اضافه و شرایط کشور سخت شده است.

بختیار خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها به جای اینکه شرایط را تبیین و بین مردم و دولت اتحاد و انسجام ایجاد کنند درصدد ایجاد تفرقه هستند. امروز باید با یکدیگر همکاری کنیم. با همکاری مجلس و دولت و از محل منابع صندوق توسعه، پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بهره‌برداری رسید که روزانه ۳۵ میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند و سبب شد که تحریم بنزین اثر چندانی نداشته باشد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: فازهای پارس جنوبی تکمیل شد و اکنون هزار میلیون متر مکعب گاز تولید می‌شود و در شرایط تحریم از قطر  در تولید میعانات گازی  پیشی گرفتیم و تولید این محصولات به یک میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به برخی اختلافات در شورا گفت: با انسجام امور بهتر پیش می رود؛ شوراها برای مدیریت بهتر شهری و استانی تشکیل شده اند و در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم اختیارات آنها افزایش یابد.

کد خبر 374857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.