انگلیسی‌ها سال‌هاست می‌خواهند کشتی را از ما بگیرند

مشاور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: شهید مطهری ورزش بدون معیارهای اسلامی را در خط آمریکا می‌دانست زیرا چنین ورزشی خالی از معنویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر پاکزاد عصر امروز (جمعه) در نخستین آیین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران کشتی استان اصفهان با بیان اینکه حقیقتا پهلوانان در عرصه مردانگی هیچ‌گاه نمی‌میرند، اظهار کرد: شهید مطهری ورزش بدون معیارهای اسلامی را در خط آمریکا می‌دانست زیرا چنین ورزشی خالی از معنویت می‌شود.

وی افزود: همواره کشتی خط دهنده اخلاق برای تمام ورزش‌ها بوده و سنت کمک گرفتن از اهلبیت(ع) از این ورزش آغاز شد و اکنون می‌بینیم در ورزش‌های دیگری مانند وزنه برداری، ورزشکاران با استمداد از اهل بیت(ع) وزنه را بلند می‌کنند.

مشاور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: کشتی نشئات گرفته از خداوند است و خانواده‌هایی که فرزندانشان را به سمت کشتی ترغیب کرده‌اید، افتخار بزرگی نصیبشان شده است.

وی ادامه داد: غلامرضا تختی یک اسطوره بود و هیچ‌گاه نماز و کمک به محرومان را ترک نمی‌کرد؛ چنین اسطوره‌ای مگر می‌شود خودکشی کرده باشد؟

پاکزاد با اشاره به اینکه انگلیسی‌ها سال‌هاست می‌خواهند کشتی را از ما بگیرند، اضافه کرد: در گذشته ورزشکاران ما هنگام ورزش ذکر به لب داشتند اما بعدها ذکرخانه را به زورخانه تبدیل کردند

وی خاطرنشان کرد: چه کسی گفته ورزشکار نباید سیاستمدار باشد؟ یک کشتی گیر باید دین‌دار بوده و با ارزش، معنویت و اخلاق مداری ورزش خود را دنبال کند.

کد خبر 374854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.