اصلاح ساختار مدیریتی کشور امیدواری و رضایت مردم را افزایش می‌دهد

تیران-امام جمعه تیران‌ و کرون گفت: اصلاح ساختار مدیریتی کشور امیدواری و رضایت مردم را نسبت به عملکرد مسئولان نظام افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تیران با اشاره به سوء مدیریت‌های داخلی اظهارکرد: بی‌دقتی و بی‌تدبیری در تصمیم‌سازی‌ها مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده که این موضوع موجب نارضایتی شده‌است.

وی افزود: اصلاح ساختار مدیریتی کشور امیدواری و رضایت مردم را نسبت به عملکرد مسئولان نظام افزایش می‌دهد و باید مسئولان در رده‌های مختلف نسبت به رفع این نارضایتی‌ها تلاش و اقدام لازم را انجام دهند و خدمت شایسته برای این ملت همیشه در صحنه داشته باشند.

امام جمعه تیران‌وکرون ادامه‌داد: بعضی از مسئولان برای تلاش جهت خدمت به مردم چشم امید به دشمنان و بیرون از مرزها بسته اند که این چنین وضعی برای کشور ایجاد شده و باید این افکار اصلاح شود و توان داخلی برای پیشبرد اهداف کشور بکار گرفته شود.

وی با بیان اینکه آینده کشور امیدوار کننده است، تصریح‌کرد: کشور در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌هایی داشته و دشمنان با وجود همه تلاش و توطئه ها اما در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده‌اند که بزودی خبرهای امیدوارکننده‌ای برای ملت پیش خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه مملکت جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت امام زمان(عج) است، خاطرنشان‌کرد: حمایت‌های معصومین و لطف الهی همیشه به این نظام و مردم رسیده و همه مشکلات بزودی رفع و اقتدار ایران اسلامی در دنیا خواهد پیچید و دشمنان گرفتار خواهند شد.

حجت الاسلام رشیدیان افزود: دشمنان بر این باور بودند که خشکسالی کشور ایران را از پای در می‌آورد در حالی که این موضوع نشد و بارش‌های فراوان کشور را فراگرفت.

وی به روز صلیب سرخ و خدمات هلال احمر در کشور اشاره‌کرد و گفت: جمعیت هلال احمر و سازمان صلیب سرخ خدمات گسترده‌ای را برای مردم دارند و در هنگام بروز مشکل در هر قسمت دنیا بدون نگاه سیاسی و سلیقه‌ای به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی همگرایی و همراهی مردم در کمک به رفع مشکلات بخش‌های کشور را مهم دانست و گفت: این همکاری و مشارکت اقشار مختلف در خدمت به هم نوعان ا زبروز مشکلات بیشتر جلوگیری می‌کند.

کد خبر 374815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.