مشکلی در تامین سوخت نداریم/ زمان سهمیه بندی بنزین نهایی نشده

وزیر کشور با بیان اینکه هنوز قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین نهایی نشده است، گفت: هیچ مشکلی برای تأمین سوخت در کشور وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه پنج شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مانه و سملقان اظهار کرد: از نظر تأمین سوخت در کشور مشکلی وجود ندارد چرا که خود تولید کننده بنزین و گازوئیل هستیم.

رحمانی فضلی گفته است "به اندازه کافی در کشور بنزین و گازوئیل تولید می‌شود به طوری که به جاهای مختلف صادر می‌کنیم و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد."

وی با اشاره به اینکه حجم مصرف بنزین در روز ۹۰ میلیون لیتر است، عنوان کرد: هنوز قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین نهایی نشده است.

وزیر کشور با بیان اینکه اخبار مهم کشور همچون تغییر قیمت بنزین از سوی وزارت نفت اعلام می‌شود، گفت: متأسفانه با خبری که از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شد کار بسیار خطرناکی صورت گرفت و صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها تشکیل شد که مردم را دچار نگرانی کرد، اما مخازن پمپ بنزین‌ها مملو از بنزین بود و مشکلی به وجود نیامد.

رحمانی فضلی تصریح کرد: از تمام رسانه‌ها می‌خواهم تنها از سوی کانال‌های رسمی پیگیر مسائل باشند و شایعه‌ها را منتشر نکنند تا مردم دچار دغدغه نشوند.

منبع : مهر

کد خبر 374793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.