سیستم مدیریت یکپارچه اتوبوسرانی تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه سیستم مدیریت یکپارچه اتوبوسرانی تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تاکنون تعاملات خوبی برای کسب تجربیات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام شده است و اطلاعات خوبی در حوزه مکانیزه کردن سیستم مدیریت و بهره‌برداری دریافت شده است.

قدرت افتخاری در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران اتوبوسرانی تهران و اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سهم سازمان اتوبوسرانی از سفرهای درون شهری اصفهان ۱۷ درصد و سهم اتوبوسرانی تهران از سفرهای درون شهر ۲۲ درصد است.

وی افزود: چنانچه مدیریت شهری به سمت اولویت بندی حمل ونقل عمومی حرکت نکند حتی در صورت افزایش تعداد اتوبوس، این وسیله همگانی به جایگاه اصلی خود در حمل و نقل درون شهری نمی‌رسد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: چشم انداز سال ۱۴۰۰، برای افزایش سهم اتوبوسرانی از سفرهای درون شهری ۲۵ درصد است و امیدواریم با اولویت دادن به برنامه‌های عمرانی و برنامه‌های حمل و نقل عمومی، سازمان اتوبوسرانی اصفهان به این چشم انداز برسد.

وی تصریح کرد: انتقال تجربه در حوزه مدیریت حمل و نقل عمومی موجب رفع مشکلات برنامه‌ریزی در حوزه بهره وری خطوط، سیستم‌های نگهداری و تعمیرات، سیستم‌های مالی و نحوه واگذاری به بخش خصوص می‌شود که البته تهران نمونه خوبی برای انتقال تجربیات در این زمینه است.

افتخاری با بیان اینکه سیستم مدیریت یکپارچه اتوبوسرانی تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تاکنون تعاملات خوبی برای کسب تجربیات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام شده است و اطلاعات خوبی در حوزه مکانیزه کردن سیستم مدیریت و بهره‌برداری دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در حوزه نگهداری و تعمیرات ناوگان به خوبی عمل کرده و تجربیات ارزشمندی در این حوزه دارد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه عنوان کرد: شرکت‌های اتوبوسرانی در شرایط بسیار سخت اقتصادی از یارانه‌های دولتی استفاده نمی‌کنند و تامین هزینه‌های ناوگان اتوبوسرانی از طریق شهرداری و اندک درآمد کرایه ها تامین می‌شود، بنابراین خلاقیت و نوآوری در این حوزه برای بهره‌وری به صرفه، باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به محدودیت این سازمان در تعداد اتوبوس‌های شهری، گفت: افزایش تعداد اتوبوس‌ها از دیگر برنامه‌های در دستور کار سازمان و یک ضرورت برای نیل به چشم انداز سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایمنا، پس از نشست هم‌اندیشی، مدیران اتوبوسرانی تهران از واحد AVL سازمان، خطوط بی آر تی و ایستگاه‌های BRT سطح شهر، واحد فنی و زیرساخت‌های سازمان اتوبوسرانی بازید کردند.

در این بازدید و همچنین نشست هم‌اندیشی؛ معاون برنامه‌ریزی، معاون مالی، معاون فنی، معاون بهره برداری و سایر مدیران ارشد سازمان اتوبوسرانی تهران حضور داشتند.

کد خبر 374669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.