بازسازی تئاتر نصر، قدم اول رسیدن به لاله‌زار قدیم

رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر از هر برنامه‌ای که شهرداری در راستای احیای خیابان لاله زار و حفاظت از معماری آن داشته باشد، حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، علی اعطا، در بازدید از تئاتر نصر در خیابان لاله زار بیان کرد: تئاتر نصر، یک سالن قدیمی ‌اجرای تئاتر است که برای اغلب نسل گذشته تئاتر ایران، نوستالژی است.

وی با اشاره به بازسازی تئاتر نصر که سال‌ها بلا استفاده و متروکه بود، گفت: بازسازی مکان‌هایی مانند تئاتر نصر در خیابان لاله زار و رفت و آمد اقشار فرهنگی و هنری در این خیابان می‌تواند باعث تشویق مالکین این خیابان به تغییر صنف خود و آغاز فعالیت فرهنگی در کنار امور تجاری شود.

اعطا اظهارکرد: خیابان لاله‌زار از معدود خیابان‌هایی است که چهره قدیمی ‌خود و معماری آن دوران را حفظ کرده و با تکرار عملیات بازسازی و نوسازی مکان‌های فرهنگی خیابان لاله زار، می‌توان در دراز مدت شاهد تغییر کاربری این خیابان به بافت فرهنگی هنری سابق خود باشیم.

رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای اسلامی شهر تهران، ادامه داد: خیابان لاله‌زار را باید جدی بگیریم و نباید به راحتی از آن بگذریم.

وی تصریح کرد: شورای شهر از هر برنامه‌ای که شهرداری در راستای احیای خیابان لاله‌زار و حفاظت از معماری آن داشته باشد، حمایت می‌کند.

کد خبر 374245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.