۱۷ کیلومتر از راه‌های مسدود پشتکوه فریدونشهر بازگشایی شد

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان گفت: با تلاش پنج دستگاه ماشین آلات راهداری و ۷۲ ساعت کار مداوم ۱۷ کیلومتر از راه‌های روستایی پشتکوه فریدن در مناطق کاهگانک، وزوه، دورک پشنگان و کلوسه که با بارش برف شدید و سیلاب تخریب و مسدود شده بود بازگشایی شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اقدامات انجام شده برای امدادرسانی روستاهای فریدونشهر اظهار کرد: برق روستای وزوه واقع در پشتکوه شهرستان فریدونشهر با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال روز گذشته با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق استان با انتقال ترانس و بازسازی شبکه وصل شد.

وی با اشاره به تخریب شبکه برق و راه‌های روستاهای آن منطقه به دلیل بارش برف سنگین و سیلاب فروردین ماه، افزود: همه راه‌های منطقه بازگشایی و عملیات بازسازی شبکه‌ها انجام شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص محورهای باز شده تصریح کرد: محور راه‌های ارتباطی روستاهای کاهگانک سفلی و علیا، وزوه و دورک پشنگان و کلوسه پشتکوه فریدونشهر که به علت بارش برف سنگین و سیل مسدود شده بود روز گذشته با تلاش ماموران راهداری و پشتیبانی با حضور پنج دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و ۷۲ ساعت کار مداوم عملیات برفروبی و بازگشایی برای ۱۷ کیلومتر راه روستایی انجام و تردد ایمن و روان برای این مناطق برقرار شد.

شیشه فروش در خصوص خسارات بالازدگی آب در شهرستان تیران و کرون نیز افزود: در پی بروز خسارت به چند واحد مسکونی در روستای خرمنان بازدیدهای لازم از این منطقه به عمل آمد و با احداث زهکش فنی در بالادست روستا شرایط نفوذ آب کنترل شد و بازسازی منازل مسکونی بر عهده بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی شهرستان قرار گرفت.

کد خبر 374151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.