تیکه آذری به آقایان باشگاه

قبل از آغاز بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، علیرضا منصوریان از سوی هواداران هر دو تیم به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ امروز -جمعه ششم اردیبهشت ماه- در استادیوم فولادشهر میزبان تراکتورسازی تبریز است. حواشی این بازی را در ادامه می‌خوانید:

* قبل از شروع این دیدار، سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن به همراه علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به مناسبت هفته سلامت به صورت نمادین در تست فشار خون شرکت کردند.

* هواداران تراکتورسازی برخلاف نتایج نه چندان مناسب هفته‌های اخیر خود، تراکتور را در این دیدار تنها نگذاشتند و حدود ۵۰۰ هوادار در این دیدار برای تشویق تراکتوری‌ها به ورزشگاه آمده‌اند.

* قبل از آغاز بازی،  علیرضا منصوریان از سوی هواداران هر دو تیم به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

* سعید آذری مثل همیشه برای تماشای بازی در جایگاه خبرنگاران حضور داشت و در کنار اصحاب رسانه شاهد دیدار تیمش بود.

* داور چهارم بازی در انتهای نیمه نخست زمانی که می‌خواست وقت اضافه را اعلام کند به جای نشان دادن عدد ۳، عدد ۳۰ را بر روی تابلو درج کرده بود.

* در نیمه نخست بازی، نیمی از عکاسان پشت دروازه ذوب و نیمی دیگر پشت دروازه تراکتور آماده ثبت لحظات حساس بودند اما در نیمه دوم بازی تعداد عکاسان پشت دروازه رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کمتر از انگشتان یک دست بود و اکثرا پشت دروازه تراکتورسازی تجمع کرده بودند.

* در دقیقه ۸۴ بازی هنگام تعویض بازیکن، به اشتباه سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتورسازی از زمین خارج شد اما به سرعت توسط عوامل تیم تراکتور متوجه اشتباه خود شد و دوباره به زمین برگشت.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم برای تیم ذوب آهن، تعداد عوامل یگان ویژه در قسمت هواداران تراکتور به تعداد قابل توجهی افزایش یافت.

* پس از پایان بازی، سعید آذری با طعنه گفت "کارهای سخت را من در باشگاه انجام می‌دهم، اقایان در باشگاه هم کارهای سخت مثل مصاحبه‌ها را انجام دهند.

کد خبر 374120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.