کارگران، ستون اصلی استقلال اقتصاد کشور هستند

لنجان - امام جمعه باغبادران با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگران، گفت: ایشان قشر زحمتکش کارگر را ستون اصلی تولید در کشور دانستند و باید توجه داشت رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌آید که تحقق قسمتی از آن در دستان قشر زحمتکش کارگران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع مسئولان این شهرستان، اظهار کرد: سیل اخیر فرصتی بزرگی را برای خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده از سوی نیروهای وفادار انقلاب اعم از سپاه، ارتش، بسیج و جامعه روحانیت ایجاد کرد.

وی افزود: حضور همه جانبه نیروهای وفادار انقلاب صحنه‌های بسیار فراموش نشدنی از خدمت صادقانه و بی‌منت را به نمایش گذاشت و این حرکت جهادی سبب شد، دشمنان قسم خورده نظام وعده‌ای فریب خورده در اینگونه صحنه‌های انقلابی دشمنی خود را بیشتر آشکار کنند.

امام جمعه باغبادران با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگران، تصریح کرد: ایشان قشر زحمتکش کارگر را ستون اصلی تولید در کشور دانستند و باید توجه داشت رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌آید که تحقق قسمتی از آن در دستان قشر زحمتکش کارگران قرار دارد و اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم‌های سردمداران آمریکایی و صهیونیستی درباره نفت و مسائل اقتصادیِ دیگر، تأثیرگذار نخواهد بود.

فرهنگ ادامه داد: یکی از راه های مبارزه با توطئه دشمنان حمایت از قشر کارگر و حمایت همه جانبه از تولید داخلی و حرکت در مسیر رونق تولید است و انتظار می رود همه مسئولان و مردم به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: امریکا همواره به دنبال آن بوده تا با توطئه های خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را با شکست مواجه کند و اقدام اخیرشان در مسدود کردن صادرات نفت و به صفر رساندن ان نیز توطئه ای جدید برای ضربه زدن به اقتصاد ایران به شمار می‌آید، اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی هر اندازه لازم باشد نفت صادر خواهد کرد وبا این کارها جمهوری اسلامی به زانو در نخواهد آمد.

امام جمعه باغبادران اظهار کرد: قطعا تحریم نفت ایران باعث خواهد شد تا تکیه اقتصاد کشور به درامدهای نفتی کاهش یابد و اقتصاد ایران از وابستگی به نفت نجات یابد.

فرهنگ با اشاره به فرا رسیدن روز شوراها خاطرنشان کرد: شوراها به دلیل آنکه برخاسته از رای مردم هستند باید هر چه بیشتر مردمی باشند از این جهت باید در انتخاب شهرداران و مسئولانی که در حیطه کاری آنان است بسیار دقت کنند.

وی متذکر شد: مردمی بودن شورای شهر و روستا با حضور در صحنه‌های مختلف مخصوصا مساجد و فضای بیرون از شهرداری می‌تواند تثبیت شود، از سوی دیگر فردی که به عنوان شهردار سکان شهرداری را به عهده می‌گیرد باید تعامل شایسته با مسئولان شهر، شهرستان و کارمندان شهرداری داشته باشد و در عمل و سخن یکسان باشد.

امام جمعه باغبادران گفت: شهردار یک شهر باید با برنامه‌ای منظم در فصول مختلف سال برای پرسش و پاسخ در بین مردم حاضر شود و نگاه شهردار و همه اعضاء شورا به شهر و محل خدمت خود قشری و جزئی نباشد بلکه نگاهشان باید بدون تبعیض به همه نقاط شهر باشد.

کد خبر 374108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.