برای جلب اعتماد منصوریان تمام تلاشم را می‌کنم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال امید گفت: تمام تلاش را می‌کنم تا اعتماد علیرضا منصوریان را به دست آورم، آمادگی بازی با تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن را دارم.

معراج اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امیدوارم تیم ملی امید بتواند به مراحل بعدی مسابقات ورودی المپیک صعود کند، اظهار کرد: در بازی مقابل عراق با بدشانسی مواجه شدیم و موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد. عراق رو به روی ایران تحت‌فشار بود و ما مستحق پیروزی بودیم ... در کل عملکرد خوبی داشتم و تلاشم را انجام می‌دهم تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در رابطه با اتفاقات پیرامون تیم ملی امید و احتمال تغییر کادر فنی این تیم، گفت: اطلاعی از تغییرات در تیم ملی ندارم و هر چیزی که قسمت باشد اتفاق می‌افتد.

دروازه‌بان تیم فوتبال جوانان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند اعتماد علیرضا منصوریان را به دست آورد، تصریح کرد: هر تصمیمی که باشگاه بگیرد اطاعت می‌کنم و به‌طور کلی آماده هستم تا برای تیم بزرگسالان بازی کنم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تیم ملی امید ازلحاظ تاکتیک مشکلی خاصی ندارد و هرکسی که بازی‌های تیم ملی امید را دیده است، نظر خوبی به این تیم دارد. تمام تمرکز ما برای صعود به المپیک است.

وی با شاره به اینکه آرزوی او در سال ۹۸ صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، گفت: امسال آرزو دارم که با تیم ملی امید به المپیک صعود کنیم و بتوانیم بعد از چند دهه ناکامی، در المپیک حضور داشته باشیم. بازی در تیم ملی بزرگسالان و رفتن به یک تیم معتبر اروپایی هم از آرزوهای ورزشی‌ام است.

کد خبر 374104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.