۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
تراکتور ژاپنی در کوره سبز

ذوب آهنی که این روزها آماده‌تر از همیشه است، باید از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر پذیرای شاگردان لیکنز باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر ایران،  ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ امروز جمعه –ششم اردیبهشت ماه - در ورزشگاه فولادشهر میزبان شاگردان جورج لیکنز است. تا قبل از این دیدار، ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی و تراکتورسازی با ۴۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

ذوب آهن در حالی قرار است به مصاف تراکتورسازی برود که از دو بازی اخیر خود یک تساوی و یک برد به دست آورده ولی تراکتور سازی بازی آخر خود را با شکست پشت‌سر گذاشته است. در دو دیدار رو در روی قبلی نیز یک برد برای ذوب آهن و یک برد هم برای تراکتور سازی ثبت شده است.

شنیده‌ها از اردوی ذوب آهن حاکی است که بازیکنان مصدوم این تیم به بازی مقابل تراکتورسازی می‌رسند، محمدرضا عباسی که سه هفته گذشته مصدوم شده بود آماده حضور در تقابل با تراکتورسازان شده است و زبیر نیک‌نفس هم که یکی از بازیکنان ثابت سبزپوشان اصفهانی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بود، به خاطر یک مصدومیت جزئی بازی با الوصل امارات را از دست داده بود، اما به این بازی می‌رسد.

در اردوی تراکتورسازان نیز خبرهایی مبنی بر اضافه شدن سوگیتا، هافبک ریزنقش ژاپنی این تیم به جمع بازیکنان تراکتور برای تقابل با ذوب آهن است، سوگیتا در جریان بازی با استقلال خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شده بود و در دو بازی اخیر نیز برای تراکتور سازان به میدان نرفته است.

کد خبر 373978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.