تماشاچی خاطی شب گذشته را در بازداشتگاه گذراند

تماشاچی خاطی که در دیدار شب گذشته (چهارشنبه) ذوب آهن ایران مقابل الوصل امارات در ورزشگاه فولادشهر اصفهان وارد زمین بازی شد، تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حاشیه اصلی بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم ذوب آهن ایران مقابل الوصل امارات مربوط به قطعی برق کلی ورزشگاه فولادشهر در دقیقه ۵۰ این دیدار بود که منجر به تاریکی مطلق برای دقایقی کوتاه در ورزشگاه فولادشهر شد. مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن پس از وصل برق ورزشگاه، علت بروز این مشکل را قطع شدن فیدر برق شهر فولادشهر اعلام کرد.

فولادشهر در تاریکی مطلق

ساعتی پیش سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با قطعی برق ورزشگاه فولادشهر در بازی دو تیم ذوب آهن ایران و الوصل امارات علت بروز این مشکل را این‌طور بیان کرد:

«علت قطع برق ورزشگاه فولادشهر که دقایقی به طول انجامید، اصابت بیل مکانیکی شهرداری با کابل برق بود که با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی شرکت توزیع برق و استقرار مولد برق در محل، برق ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان وصل شد. «

این گزارش می‌افزاید: «ورزشگاه مذکور برخلاف الزامات سازمان پدافند غیرعامل تاکنون به ژنراتور اضطراری و یا فیدر رزرو دوم مجهز نشده و صنعت برق این موضوع را طی مکاتبات متعدد به مسئولان این ورزشگاه متذکر شده است.

اخبار رسیده از رسانه‌ها حاکی است قطع برق در دقیقه ۵۰ بازی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و الوصل امارات رخ داد و حدود ۵ دقیقه نیز ادامه داشت که به جهت پوشش منطقه‌ای بازی‌ها، با بروز واکنش‌هایی همراه شد.

یکی دیگر از حواشی شب گذشته مربوط به ورود یک تماشاچی پس از پایان بازی به زمین مسابقه بود، که توجه ناظر بازی این بازی آسیایی را نیز به خود جلب کره بود.

به گفته روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، تماشاچی خاطی پس از تحویل به نیروی انتظامی فولادشهر و شکایت باشگاه با حکم قضایی شب گذشته را در بازداشتگاه گذرانده و صبح امروز به همراه وکیل باشگاه تحویل مراجع قضایی داده شده است.

کد خبر 373930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.