بازهم پرسپولیس، باز هم مشکل مالی

پرسپولیس تهران قرار بود با پولی که از اسپانسر می‌گیرد بدهی خود را بپردازد، ولی مثل اینکه قسمت نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی چند روز گذشته خبری مبنی بر توافق باشگاه پرسپولیس و اسپانسر باشگاه برروی خروجی اکثر خبرگزاری‌ها قرار گرفت؛ موضوع از این قرار بود تا اسپانسر مبلغی از از بودجه فصل بعد باشگاه را به صورت پیش پرداخت به حساب باشگاه واریز کند تا مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شود.

زمانی که صحبت از توافق میان ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و اسپانسر برای دریافت پول به میان آمد بعضی از رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب  تیتری با مضمون « عرب در مسیر گرشاسبی ، پیش خور شدن پول‌ها در پرسپولیس » را در عناوین خود درج کردند، این موضوع واکنش گرشاسبی مدیر عامل سابق پرسپولیس تهران را برانگیخت و طی مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها گفت:  «زمانی که من در پرسپولیس حضور داشتم و از این باشگاه جدا شدم، پاداش صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به حساب‌مان واریز نشده بود. بنابراین کارمان سخت بود اما طوری مدیریت کردیم که مشکلی متوجه بازیکنان و کادر فنی نشود. حالا هم نمی‌دانم چرا بحث دریافت پول اسپانسر، زودتر از موعد مقرر به‌وجود آمده؟ من نه پولی را از اسپانسر و نه زودتر از زمان تعیین‌شده دریافت کردم و نه دنبال چنین کارهایی بودم.»

یکی از مشکلات مالی بزرگ پرسپولیس با برانکو ایوانکویچ مربی کروات این تیم است که وقتی با گذشت حدود یازده ماه در خواست دریافت طلبش را در لفافه مطرح کرد و گفت در فوتبال قراردادها معنا ندارد، به تعدادی از اعضا هیئت مدیره برخورد و حتی کاشانی علیه برانکو مصاحبه تند و تیزی انجام داد؛ حال بماند که آن مصاحبه جنجالی تکذیب شد و بعد نیز فایل صوتی مصاحبه کاشانی منتشر شد تا تکذیبی بر تکذیبیه کذایی این عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باشد.

در ادامه مسیر، باشگاه پرسپولیس با اسپانسر جلسه‌ای برگزار کرد و خروجی این جلسه نیز منجر به تشکیل جلسه هیئت مدیره با برانکو شد؛ در جلسه هیئت مدیره و سرمربی به مرد کروات پرسپولیسی قول‌هایی داده شد مبنی بر اینکه حداکثر تا اواسط اردیبهشت ماه طلب برانکو و بازیکنان از پولی که قرار بود اسپانسر بپردازد، پرداخت شود.

روز گذشته خبری مبنی بر اینکه موضوع پرداخت اسپانسر لغو شده؛ تنش را دوباره بر پیکره هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس وارد کرده است. امروز چهارشنبه  آخرین جلسه با اسپانسر برگزار می‌شود و در صورت حاصل نشدن توافق بین طرفین، هیئت مدیره بایده دنبال راهی برای پرداخت دیون خود باشد، که مطمناً کار آسانی نیست.

طی این مدت البته پیشنهاداتی دیگر نیز به ایرج عرب برای دریافت وام کلان با سودی که می‌تواند باشگاه را با چالش بزرگتری مواجه کند، شده است که مدیرعامل سرخ‌ها برای جلوگیری از مشکلات آتی برای تیم، از قبول آن خودداری کرده است.

در شرایط کنونی بهترین گزینه باشگاه، توافق با اسپانسر حال حاضر در جلسه امروز چهارشنبه است و در صورتی که به هر شکل این امر نهایی نشود، آن‌ها با گزینه دیگری که توافق ابتدایی با آن برای اسپانسری صورت پذیرفته، وارد مذاکره می‌شوند.

پرسپولیس این روزها حال خوشی ندارد، پرسپولیس تهران بعد از توقف مقابل منصوریان در روزی که در فولادشهر به میزبان بیشتر شبیه بود تا میهمان، و در ادامه شکستش در مقابل الاهلی در دبی باعث شد تا صدر نشین لیگ برتر ایران،  قعر نشین گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا شود.

پرسپولیس تهران جمعه – ۶ اردیبهشت ماه – از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه باید در مقابل سپاهان اصفهان صف آرایی کند، سپاهانی که در بازی آخرش سایپای علی دایی را با یک نتیجه پر گل شکست داده و با یک روحیه خوب به تهران می‌رود.

کد خبر 373888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    0 0
    دارید می سوزید پرسپولیس هتریک قهرمانی می کنه مطلب ضد پرسپولیس می زنید چه کار به پرسپولیس دارید برید اخبار سپاهان و ذوب آهن کار کنید.
  • پرسپولیسی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    0 0
    آخه شما را چه به پرسپولیس به تیم خودتون برسید