۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
ریچکمپ: هنوز فرصت صعود داریم

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: برای تیم ما هنوز دو بازی دیگر باقی‌مانده است و تمام تلاشمان را برای صعود می‌کنیم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، لورنت ریچکمپ پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن ایران در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، اظهار کرد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. هر ۲ گلی که وارد دروازه ما شد خیلی زود به ثمر رسید.

وی ادامه داد: برای تیم ما هنوز دو بازی دیگر باقی‌مانده است و تمام تلاشمان را برای صعود می‌کنیم. تیمذوب آهن ایران با نتیجه برد امشب، صدرنشین جدول گروه A شد.

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: همانطور که قبلاً هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم، ذوب آهن ایران تیم قوی است و بازیکنان خوبی دارد.

ریچکمپ با بیان اینکه دمای هوا در بازی امشب تأثیرگذار بود،  تصریح کرد: با وجود اینکه در بازی امشب شکست خوردیم اما به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما دو موقعیت گل داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم.  

وی در رابطه با آینده تیم‌های ایرانی در آسیا، خاطرنشان کرد:بازی‌های زیادی از تیم‌های ایرانی را دنبال نمی‌کنم. در جایگاهی نیستم که تیم‌های ایرانی را آنالیز کنم. روح جنگندگی در فوتبالیست‌های ایرانی وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات اظهار کرد: با کسب سه امتیاز بازی امشب توسط تیم فوتبال ذوب آهن ایران، این تیم ۱۰ امتیازی شد و شانس اول صعود است.

کد خبر 373840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.