ذوب آهن در یکقدمی صعود/ روزهای شیرین منصوریان

تیم فوتبال ذوب‌آهن -سه شنبه سوم اردیبهشت- با برتری در مقابل الوصل امارات در یکقدمی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب‌آهن میزبان الوصل امارات است.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: دو هزار نفر

گل‌ها: علیرضا چراغعلی دقیقه یک برای ذوب آهن؛ ارسلان مطهری دقیقه ۱۵ برای ذوب آهن

اخطار: حمید بوحمدان از ذوب آهن؛ کریستین اوساگونا از ذوب آهن؛ ارسلان مطهری از ذوب آهن

اخراج:

ترکیب تیم ذوب آهن ایران: رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی ‌فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی(۷۹-مهران درخشان مهر)، محمدرضا حسینی(۸۸-ادی هرناندز) و کریستین اوساگوانا(۹۰-رضا حبیب زاده)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم الوصل امارات: حمید النجار، عبدالله جاسم، علی حسن، وحید اسماعیل، کایو کوریا، رونالدو مندس، فارس خلیل(۲۴-البلوشی)، حسن طاهر(۸۲-عبدالله کاظم)، سالم جمعه(۶۸-احمد صالح)، هزاع سالم و علی صالح

سرمربی: لورنت ریچکمپ

داور: کو هیونگ جین

کمک‌ها: یو کوانگ یئون و پارک سانگ جون

شرح بازی:

ذوب آهن برای اینکه بتواند در بازی برگشت مقابل الوصل دچار غافلگیری دور رفت نشود بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول توانست دروازه الوصل را باز کند تا کار برای اماراتی ها بسیار سخت شود. این گل از لحاظ روحی بازیکنان الوصل را به هم ریخت و بازی احساسی آنها باعث شد تا ذوب آهن بتواند بر روی یک غافگیری گل دوم را هم به ثمر برساند و کار را در همان نیمه اول تمام کند.

برتری ۲ گله ذوب آهن در نیمه اول شرایط را برای شاگردان علیرضا منصوریان بسیار ایده ال کرد و بازیکنان این تیم در نیمه دوم با انجام یک بازی منطقی در فکر حفظ نتیجه بودند که همین اتفاق هم افتاد. ذوب آهن در نیمه دوم بازی را کنترل کرد و در چند مرحله دیگر هم فرصت گلزنی داشت ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد تا ذوب آهن به مانند بازی رفت در مقابل حریف اماراتی به پیروزی دست پیدا کند.

شرح گل‌:

گل اول ذوب آهن: سانتر حسینی از راست در داخل محوطه جریمه به مطهری رسید تا این بازیکن در دقیقه یکم با استپی دقیق توپ را به روی تیر دو ارسال کند و علیرضا چراغعلی با یک ضربه محکم گل زودهنگام تیمش را وارد دروازه الوصل کند.

گل دوم ذوب آهن: سانتر حمید ملکی از جناح چپ به روی تیر دوم دروازه الوصل ارسال شد تا ارسلان مطهری با یک ضربه سر دقیق و با استفاده از اشتباه دروازه بان الوصل در دقیقه پانزدهم بازی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

دقایق حساس:

دقیقه یک: سانتر حسینی در داخل محوطه جریمه به مطهری رسید و این بازیکن با استپی دقیق توپ را به روی تیر دو ارسال کند و علیرضا چراغعلی با یک ضربه محکم گل زودهنگام تیمش را وارد دروازه الوصل کند.

دقیقه۱۰: شوت زمینی ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه در اختیار دروازه بان الوصل قرار گرفت.

دقیه ۱۵: سانتر حمید ملکی از جناح چپ به روی تیر دوم دروازه الوصل ارسال شد تا ارسلان مطهری با یک ضربه سر دقیق و با استفاده از اشتباه دروازه بان الوصل در دقیقه پانزدهم بازی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

دقیقه۳۳: سانتر حسینی از راست با ضربه سر اوساگونا همراه شد اما واکنش خوب دروازه بان الوصل مانع از به ثمر رسیدن سومین گل ذوب آهن شد.

دقیقه۴۵: سانتر حدادی فر از چپ با ضربه سر اوساگونا به تیر افقی دروازه الوصل برخورد کرد.

دقیقه۷۰: سانتر فخرالدینی در ابتدا با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که دروازه بان الوصل توپ را برگشت داد و در ادامه هم ضربه سر هادی محمدی راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

دقیقه۷۲-: سانتر حدادی فر با ضربه سر اوساگونا به تیر دروازه الوصل برخورد کرد.

دقیقه۸۷-: ضربه کایو به کنار دروازه ذوب آهن رفت.

دقیقه ۸۸: ضربه ادی هرناندز به پای مدافعن الوصل خورد و به کرنر رفت.

دقیقه۹۳: سانتر فخرالدینی با ضربه سر ارسلان مظهری به بالای دروازه الوصل رفت.

دقیقه۹۶: کرنر حدادی فر به روی تیر دو ارسال شد ولی ضربه سر نژاد مهدی دقت لازم را نداشت تا این موقعیت از دست برود.

اتفاق ویژه:

قطعی کامل برق استادیوم در نیمه دوم و ۷ دقیقه وقت اضافه این بازی عجیب ترین اتفاق این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

در ترکیب ذوب آهن همه بازیکنان نمایش بسیار خوبی داشتند اما عملکرد ارسلان مطهری، قاسم حدادی فر و میلاد فخرالدینی بیشتر از بقیه به چشم آمد.

کد خبر 373836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.