باید به فکر روش‌های نوین خلق درآمد باشیم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: اگر نخواهیم برای کسب درآمد، باغات را از بین ببریم، باید به فکر روش‌های نوین خلق درآمد به ویژه درآمدهای پایدار شهری باشیم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، عبدالحمید امامی اظهار کرد: ۹۰۰ میلیارد تومان به مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها برای پرداخت مطالبات در ۱۰ روز پایانی سال ۱۳۹۷ پرداخت شد.

وی افزود: در این راستا اختیارات به صورت واقعی از سوی معاونت مالی و اقتصاد شهری به مناطق واگذار شد و با وجود پرداخت‌های ایام پایانی سال اعم از پرداخت حقوق، تسویه و پاداش همکاران که رقم‌های سنگینی را شامل می‌شد، توانستیم در ۱۰ روز پایانی سال ۱۳۹۷، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان به مناطق برای پرداخت مطالبات و ۴۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف پرداخت کنیم.

امامی با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین کسب درآمد، افزود: اگر نخواهیم برای کسب درآمد، باغات را از بین ببریم، باید به فکر روش‌های نوین خلق درآمد به ویژه درآمدهای پایدار شهری باشیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اهمیت به‌کارگیری از روش‌های نوین ادامه داد: همه سازمان‌های موفق، آموزش‌پذیر هستند و لذا برای موفقیت سازمان باید از روش‌های نوین بهره برد، بهره گیری نکردن از روش‌های نوین منجر به رکود و در ادامه عقب ماندگی سازمان می شود.

امامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همچنین برای موفقیت یک سازمان بایستی اعضای آن به دنبال ابداع شیوه‌های جدید در راه اعتلای مجموعه خود باشند. 

براساس این گزارش، مراسم اهداء جوایز برندگان مسابقه درآمدهای پایدار به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، مشاور و مدیر حوزه معاونت  و با هماهنگی اداره کل تشخیص و وصول درآمد برگزار شد.

در این مسابقه ۱۷۰۰ نفر از همکاران شرکت کردند که در این میان ۱۰۲ نفر موفق به کسب بیشترین امتیاز شدند. همچنین به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی شامل ۱۰ دستگاه دوچرخه، ۱۱ بسته صنایع دستی فاخر و ۱۹ عدد کیف امداد و نجات همراه، با اهداء لوح تقدیر توسط معاون شهردار تهران، تقدیم شد.

کد خبر 373816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.