هندبال ساحلی باید وارد مدارس شود

رییس کمیته هندبال ساحلی فدراسیون هندبال گفت: قصد داریم رشته هندبال ساحلی را وارد مدارس کرده و مسابقات استانی مدارس را نیز برگزار کنیم.

سیدحسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شروع هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان از پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۶۰ تیم در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در دو بخش دختران و پسران از کل کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند.

رییس کمیته هندبال ساحلی فدراسیون ادامه داد: حضور تیم ملی هندبال ساحلی عمان برای نخستین‌بار به عنوان نایب‌قهرمان آسیا در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.  این مسابقات حکم انتخابی داشته و انجمن هندبال ساحلی فدراسیون قصد دارد اعضای تیم ملی را از همین مسابقات انتخاب کند، همچنین برای ارتقای سطح داوری، یک دوره داوری درجه دو نیز در کنار این مسابقات برگزار شد.

افتخاری با تاکید بر اینکه یکی از اهداف برگزاری این تورنمنت، برگزاری مسابقات هندبال ساحلی استانی است، گفت: قصد داریم رشته هندبال ساحلی را وارد مدارس کرده و مسابقات استانی مدارس را نیز برگزار کنیم تا با معرفی نفرات قوی به تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان، در نهایت حضوری پرقدرت در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ چین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی هندبال ساحلی هفته فرهنگی اصفهان از بزرگترین رویدادهای فرهنگی ورزشی شهر اصفهان است، اظهار کرد: این تورنمنت هر ساله به همت هیئت هندبال استان اصفهان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان،  آموزش و پرورش،  شرکت ذوب آهن و باشگاه‌ فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن از پنجم اردیبهشت ماه در پارک ساحلی ناژوان آغاز و تا امروز (شنبه) ادامه دارد.

کد خبر 373815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.