۹۰۰ تن برنج و شکر دولتی در نجف‌آباد توزیع شد

نجف‌آباد- مدیر اداره جهاد کشاورزی نجف‌آباد گفت: در سال گذشته به منظور تنظیم بازار نزدیک به ۷۰۰ تن برنج و بیش از ۳۲۰ شکر و ۴۴ تن گوشت منجمد به قیمت مصوب دولتی در مراکز تعیین شده توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد همت‌علی انصاری در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مزارع گندم این شهرستان اظهار کرد: طی کشت پاییزه سال گذشته نزدیک به ۴۲ تن بذر گواهی شده گندم از رقم سیروان بین کشاورزان توزیع شد و ۱۶۷ هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت این محصول اختصاص پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای ۲۷۴ مورد از واگذاری‌های انجام شده به مجموع مساحت ۸۵۴ هکتار فرم‌های نظارتی تکمیل و به هیات نظارت استان ارسال شده است.

مدیر جهاد کشاورزی نجف‌آباد ادامه داد: اراضی واگذار شده در قالب طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی در دوره‌های شش ماهه مورد بازدید قرار گرفته و پس از بررسی فرم‌های تنظیم شده، در خصوص تمدید، فسخ یا استرداد زمین واگذار شده تصمیم‌گیری می‌شود.

انصاری گفت: در موضوع جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز نیز طی سال گذشته بیش از ۴۳۰ مورد با مجموع مساحت تقریبی بیست و چهار هکتار شناسایی و ضمن توقف عملیات تغییر کاربری اقدامات قانونی مورد نیاز هم صورت گرفت.

وی یادآور شد: در سال گذشته به منظور تنظیم بازار نزدیک به ۷۰۰ تن برنج و بیش از ۳۲۰ شکر و ۴۴ تن گوشت منجمد به قیمت مصوب دولتی در مراکز تعیین شده توزیع شد.

کد خبر 373748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.