شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران کاهش یافت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۵۳ واحد کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۲۰۴ هزار و ۳۲۱ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ابتدای معاملات امروز روند صعودی در پیش گرفت و با رشدی در حدود دو هزار واحد، به قله ۲۰۶ هزار و ۸۳۵ واحد رسید.
هر چند پس از این افزایش، شاخص کل نزولی شد و با دو هزار و ۵۱۴ واحد افت، در نهایت در کانال  ۲۰۴ هزار و ۳۲۱ واحد ایستاد تا شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۰.۰۳ درصد معادل ۵۳ واحد کاهش نسبت به روز کاری گذشته فعالیت امروز خود را به پایان برساند.
حجم معاملات امروز شش هزار و ۸۷۰  میلیون سهم با ۳۸۷ هزار و ۳۴۵ معامله و بالغ بر ۱۶ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۷۲۹ میلیون شد. بدین ترتیب ارزش بازار نیز به هفت میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال رسید.
همچنین شاخص قیمت در ۵۸ هزار و ۸۸۴ واحد، شاخص بازار اول ۱۵۲ هزار و ۹۹۹ واحد، شاخص بازار دوم به ۳۹۵ هزار و ۱۷۹ واحد، شاخص صنعت ۱۸۴هزار و ۳۱۱ واحد، شاخص ۳۰ شرکت ۱۰ هزار و ۴۷ واحد و شاخص ۵۰ شرکت در هشت هزار و ۶۵۰ واحد قرار گرفت.
 در این بین شرکت‌های ح . سیمان‌ سفیدنی‌ریز با نماد(سنیرح۱)، ح .گروه دارویی سبحان با نماد (دسبحاح۱) و ح . توسعه‌شهری‌توس‌گستر با نماد (وتوسح۱) بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های ح . سیمان‌ خزر(سخزرح۱)، ح . سیمان‌غرب(‌سغربح۱) و ح . کنترل‌خوردگی‌تکین‌کو(رتکوح۱) بسشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 373703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.