مبارزه سپاهان و سرخابی‌ها تا روز آخر

صد و هفتاد و هفتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مبارزه سپاهان و سرخابی‌ها تا روز آخر لیگ ادامه دارد"، عنوان اصلی این رسانه است که اشاره دارد به صحبت‌های احمد جمشیدیان، بازیکن اسبق سپاهان که این روزها در لیگ دو همراه تیم پاس همدان تلاش زیادی برای صعود به پلی‌آف و رسیدن به لیگ یک داشت اما حمایت نکردن و مسائل مالی مانع رسیدن این تیم به این هدف شد. جمشیدیان در خصوص مشکلات فراوان لیگ دسته دو صحبت کرده و در ادامه به شرایط مدعیان قهرمانی در لیگ برتر اشاره داشته و مبارزه بین سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال را تا روز آخر بازی‌ها ادامه‌دار می‌داند.

"ذوب آهن اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که در گفت‌وگو با رسول کربکندی، مربی سال‌های نه چندان دور ذوب آهن عنوان شده که وی شانس‌های اصلی صعود در لیگ قهرمانان آسیا از گروه ذوب آهن را الزورا و ذوب آهن می‌داند و اعتقاد دارد برابر الوصل ذوب آهن همانند بازی رفت به پیروزی دست خواهد یافت. وی عمده دلیل موفقیت این روزهای ذوب آهن را بالا بودن روحیه و اعتماد به نفس این تیم می‌داند، چیزی که اعتقاد دارد از نتایج بازی‌های لیگ آسیا به کمک ذوب آهن در لیگ برتر خودمان آمد.

"نباید شرمنده هواداران شویم "، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و هفتمین روزنامه اینترنتی " فوتبال اصفهان" است که در آستانه دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس اشاره دارد به صحبت‌های مهدی کیانی، کاپیتان تیم سپاهان که در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی حساسی پیش‌رو داریم پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم سپاهانیم، انشاا... که بازی خوبی به نمایش بگذاریم و شرمنده هواداران نشویم.

"تراکتوری‌ها باید رسم هواداری را یاد بگیرند"، تیتر پایانی صفحه نخست "فوتبال اصفهان" است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 373673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.