عبور مرگبار پورشه اصفهان از محصول سایپا!

صد و هفتاد و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبور مرگبار پورشه اصفهان از محصول سایپا! "،  عنوان اصلی این رسانه است که اشاره دارد به دیدار هفته بیست و ششم لیگ بین تیم‌های سپاهان و سایپا که این بازی با پیروزی پر گل ۵ بر ۲ به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم اصفهانی بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی بپیوندد.

"تا دو هفته دیگر اتفاقی نیفتد برای آینده تصمیم می‌گیرم"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن مطرح شده که وی در خصوص ماندن یا نماندنش در ذوب آهن اظهار داشت: در حال حاضر دروازه‌بان ذوب آهن هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد؛  تا دو هفته دیگر اگر اتفاقی نیفتد برای انتخاب تیم فصل بعد تصمیم‌ می‌گیرم.
 
"شور و شادی در فرهنگسرای اسوه"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و ششمین روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که اشاره دارد به سی و سومین ویژه‌نامه فوتبال به وقت اصفهان با محوریت پخش دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا و پیروزی ۵ گل زردپوشان اصفهانی که شور و شادی زیادی در فرهنگسرای اسوه برپا کرد.

"ستاره ذوب آهن در رادار پرسپولیس و سپاهان"، تیتر پایانی صفحه نخست "فوتبال اصفهان" می‌باشد که به درخشش این روزهای محمد حسینی، بازیکن ذوب آهن پرداخته که تیم‌های پرسپولیس و سپاهان نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن می‌باشند.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 373552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.