مقدمات عملیات اجرایی پروژه نصف جهان چگونه فراهم شد؟

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: تمامی پروژه های عمرانی سطح شهر اصفهان برای اجرا باید از مجاری قانونی عبور کند، یکی از مراحل قانونی اجرای هر پروژه، اخذ کمیسیون مصوب ماده پنج، سیاست گذاری پروژه و بررسی فنی است.

احمد حسینی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مباحث حوزه فنی پروژه با محوریت معاونت شهرسازی و در ذیل مجموعه سازمان طراحی شهری و فنی و مهندسی اصفهان تعریف شده است.

وی افزود: در زمینه طراحی پروژه، نگاه سازه ای و تحلیل های فنی مورد توجه قرار گرفته و سیاست گذاری در شورای سیاست گذاری شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

حسینی نیا خاطرنشان کرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به عنوان نایب رییس این شورا و به نمایندگی از شهردار اصفهان، مدیریت شورای سیاست گذاری را بر عهده دارد.

وی افزود: شورای سیاست گذاری شهرداری اصفهان متشکل از روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار است، مباحث فنی و مهندسی همچنین ملزومات اجرای یک طرح، در این شورا و با حضور نمایندگان و متخصصان بررسی شده تا سیاست گذاری متناسب در این زمینه انجام شود.

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، در حوزه اخذ مجوز کمیسیون ماده پنج، مجموعه توسعه شهری که زیر مجموعه ای از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان است، نقش موثری دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به طرح مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان، گفت: حوزه هایی همچون آزادسازی، املاک و حوزه حقوقی در این پروژه بزرگ مقیاس، نقش موثری داشته و همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و تاکید شهردار اصفهان نیز در تحقق بخشی عملیات اجرایی این پروژه نقش کلیدی داشته است.

کد خبر 373442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.