بسیج، ذخیره ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی

لنجان- جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج با دم مسیحایی امام خمینی(ره) شکل گرفت و سپاه با آماده سازی مردم در قالب شجره طیبه بسیج به گونه ای عمل کرد که از این ظرفیت در برقراری امنیت، خدمات رسانی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سردار مجتبی فدا در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان اظهار کرد: به واسطه شرایط بحرانی که در کشور وجود داشت برخی دشمنان در خیال خام خود فکر می کردند با تروریست خواندن سپاه دو دستگی و اختلاف بین مردم و مسئولان ایجاد شده و آمریکایی ها می‌توانند ظرفیتیدبرای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند.

وی افزود: آحاد مردم و مسئولان با درک موقعیت، سپاه را همچون گوهری گرانبها در پرتو حمایت و پشتیبانی خود قرار دادند چرا که سپاه مجموعه ای برخاسته از مردم است و از ابتدای شکل گیری ظرفیت و امکانات سپاه متعلق به جوانان و کسانی بوده که همواره دغدغه دین، نظام، ولایت فقیه و حفظ ایران اسلامی را داشتند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: مشی سپاه بر اساس پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اعتقادات آن براساس مبانی اسلام ناب محمدی بوده و همبستگی، همراهی و ارتباط سپاه با مردم سبب شد در شرایط به وجود آمده از سوی دشمنان که سپاه مورد هجمه آنان قرار گرفت همه از این نهاد حمایت کنند.

وی ادامه داد: سپاه از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی در تحکیم، استقرار و عمق بخشی انقلاب و نظام نقش داشته و وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده است.

فدا اضافه کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و در این مسیر همواره در کنار دیگر نیروهای نظامی کشور قرار داشت و امکان و ظرفیتی فراهم کرد که آحاد مختلف مردم در شجره طیبه بسیج حضور یافته، سازماندهی شوند و در نهایت در صحنه دفاع از انقلاب و مبارزه با چالش های نظام نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی عنوان کرد: بسیجیان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در مقابله با گروهک ها و تجزیه طلبان در میدان حاضر شدند تا ضربه ای به میهن اسلامی و نظام وارد نشود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بسیج را ظرفیت و ذخیره پایان ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج با دم مسیحایی امام خمینی(ره) شکل گرفت و سپاه با آماده سازی مردم در قالب شجره طیبه بسیج به گونه ای عمل کرد که از این ظرفیت در برقراری امنیت، خدمات رسانی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی استفاده شده است.

وی متذکر شد: نوجوانان بسیجی در زمان جنگ تحمیلی با حس انجام تکلیف، در شناسنامه های خود دست برده و تاریخ تولدشان را تغییر می دادند تا بتوانند در راه دفاع از اسلام و انقلاب و مقابله با رژیم صدام عازم جبهه های مبارزه حق علیه باطل شوند و سپاه و بسیج در کنار ارتش قهرمان و نیروی انتظامی قرار گرفت و در عملیات های مختلف سازماندهی شده حضور یافت تا این که دشمن از خاک کشور بیرون رانده شد.

فدا تاکید کرد: پس از پایان جنگ سپاه با تمام قدرت در صحنه سازندگی و محرومیت زادیی حضور یافت. در صحنه مقابله با جنگ نرم دشمن و مقابله با نفوذی ها و فتنه های متعدد نقشی موثر ایفا کرد و در تمام این صحنه ها همواره مورد هجمه دشمنان قرار گرفت.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی وعده داده بودند که در کریسمس در ایران حضور داشته و جشن پیروزی برگزار خواهند کرد، اما بار دیگر با شکست سنگین مواجه شدند و نتیجه توطئه های آنان محقق نشد از این رو تصمیم گرفتند یکی از بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی را تروریست خوانده و در تحریم قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که از ابتدای انقلاب توطئه سپاه هراسی در دستور کار دشمنان قرار داشت، اما امروز در کنار جنگ روانی دشمنان سپاه ستیزی نیز در دستور کار دشمنان قرار گرفته است و این حرکت دشمنان باعث شد سپاه در چشم مردم و مسئولان عزیزتر از گذشته شود.

وی سپاه پاسداران را فرزند انقلاب دانست و ادامه داد: امروز که در مسیر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم سپاه نشان داده همواره در مسیر رشد و بالندگی قرار داشته و توانسته است خدمات ارزنده ای را به نظام و مردم ارائه کند.

فدا اضافه کرد: در سیل اخیر آنجایی که به نظام طبیعت دست درازی نشده بود با مشکل مواجه نشدیم، اما آنجایی که به حق طبیعت تجاوز کرده و قوانین و مقررات مورد توجه قرار نگرفت مورد آسیب قرار گرفتیم و در نهایت با حمایت، ظرفیت و پشتیبانی به وجود آمده در استان اصفهان پاکسازی منطقه و اسکان و خدمت رسانی به مردم ۳۲ روستای استان گلستان را عهده دار شدیم تا درد و رنج مردم آسیب دیده را کاهش دهیم.

کد خبر 373107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.