۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
در بند توقیف

در مدت ۲۵ روزی که فیلم رحمان ۱۴۰۰ اکران بود، تعداد زیادی از هموطنان از مشکلات سیرابمان، با دیدن لحظاتی از فیلم خنده به لبشان آمد و شاهد یک کمدی سیاه بودند. همه ما دست اندرکاران این پروژه نیز خوشحال بودیم که در این شادمانی سهمی داریم.

یکتا ناصر، بازیگر و همسر منوچهر هادی، در واکنش به توقیف فیلم رحمان ۱۴۰۰ با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

هرکس به طریقی دل ما می‌شکند

 بیگانه جدا، دوست جدا می‌شکند

بیگانه اگر می‌شکند حرفی نیست

از دوست بپرسید چرا می‌شکند در مدت ۲۵ روزی که فیلم رحمان ۱۴۰۰ اکران بود، تعداد زیادی از هموطنان از مشکلات سیرابمان، با دیدن لحظاتی از فیلم خنده به لبشان آمد و شاهد یک کمدی سیاه بودند. همه ما دست اندرکاران این پروژه نیز خوشحال بودیم که در این شادمانی سهمی داریم، ولی عده‌ای تاب نیاوردند و با تهمت‌های واهی دست به دست هم زحماتمان را بی رحمانه به بند توقیف درآوردند. منوچهر هادی، تو یک کارگردان بزرگ و یک مرد شریفی، از پای ننشین که جماعتی دلگرم به مرام و لبخندت هستند.

منوچهر هادی نیز در اولین واکنش به توقیف فیلمش، رحمان ۱۴۰۰، با پست کردن این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

تمام تلاشم نتیجه نداد.

مدیران موفق شدند و زندگی ادامه دارد. فدای یک تار موی شما یکتا و سوفیای قشنگم. دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما بدون هیچ پاسخ قانع کننده‌ای توقیف شد که دو هفته قبل در شهر قم این اتفاق افتاده بود. ممنون از مدیران سینمایی که کاری از دستشان بر نمی‌آمد ولی تلاششان را کردند، چون کلاً در ارشاد کسی تصمیم گیرنده نیست و تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود. ایشان فقط ابلاغ می‌کنند، هیچ گاه کسی برای فیلمش تشویق نمی‌شود، ولی تنبیه چرا و توقیف چرا.

 امید به اکرانی خوب برای دیگر فیلم‌های دوستان و همکارانم حتی مسعود ده نمکی و روزنامه‌ای که تمام قد در اختیار ایشان هست، بانی فیلم. روزنامه‌ای که به شخصه خیلی برای من و فیلم‌هایم اطلاع رسانی کرد و نمی‌دانم چرا انقدر عصبانی است این روزها و حسابی با رحمان خشم و عصبانیتش را خالی کرد. برای دوستان بانی‌فیلم هم که مخاطب انگشت شماری دارد آرزوی بهترین هارو دارم، برادران داداشی- اعتمادی. موفق باشید و سالم و تندرست.

لیندا کیانی که این روزها مشغول بازی در سریال مانکن است، با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود، شعری از مهدی اخوان ثالث آورده است:

 قاصدک، هان، چه خبر آوردی از کجا، وز که خبر آوردی

 خوش خبر باشی اما، اما

گرد بام و در من

بی ثمر می‌گردی

 انتظار خبری نیست مرا

نه ز یاری، نه ز دیار و دیاری باری

برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس

برو آنجا که تو را منتظرند.

بهرام افشاری که این شب‌ها سریال شرایط خاص را روی آنتن تلویزیون دارد، با قراردادن ویدیویی از کمک‌رسانی مردم به اهالی سیل زده لرستان، این‌گونه آورده است:

سپاس از همدلی شما عزیزان دل...خدا را شکر که در این اتفاقات بد، هستند آدمهایی که درصدد خوشحالی ایران و ایرانی هستند.

مردمی از جنس غیرت و انساندوستی، تشکر از جناب آقای کوروش نریمانی به خاطر تعهد و پیگیریشون و همچنین سلطان پرویز پرستویی که مرام و هنرشان در کلام نمی گنجه، مانا باشید.

امیر یل ارجمند، بازیگر و فرزند داریوش ارجمند، با قرار دادن چند عکس در اینستاگرامش به مناسبت سالروز تولد خود نوشته است:

روزی که ذات حقیقت به مجاز این دنیا اومدم. اگر قراره امشب آرزوم برآورده بشه، آرزوی من سلامتی و دلخوشی برای همه مردم و رونق در اقتصاد و حال خوب دارم. در کنار خانواده و همسر مهربان و عزیزان همیشه حالت بهتره. ممنون از لطف همیشگی شما.

کد خبر 373071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.