به سمت قهرمان‌پروری می‌رویم

رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: در سال جدید بیشترین تمرکزمان در بخش قهرمان‌پروری است تا در رقابت‌های مختلف با قدرت ظاهر شویم.

بیژن رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های هیئت در سال گذشته، اظهار کرد: بر اساس تقویم فدراسیون و همچنین تقویم ورزشی هیئت که در ابتدای سال به تصویب فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان رسید، پیش رفتیم و توانستیم موفقیت نسبی کسب کنیم اما راضی نبودیم و امیدواریم در سال ۹۸ کمبودها را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته تیم آقایان با حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر شرکت کرد، افزود: نماینده اصفهان موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی لیگ برتر مردان بایستد و امسال نیز با نام اصفهان در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند؛ البته با رایزنی‌هایی که صورت گرفت موفق به جذب اسپانسر برای تیم بانوان نیز شدیم اما نتوانستیم سهمیه‌ای را برای حضور نمایند اصفهان در لیگ برتر بانوان به دست آوریم و امیدوار هستیم در سال جدید از استان اصفهان نماینده‌ای در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم.

رجاییان اضافه کرد: سال گذشته دو بدمینتون‌باز مرد و یک نفر از بانوان استان به تیم ملی دعوت شدند؛ البته دو بازیکن دیگر نیز از استان اصفهان برای حضور در رقابت‌های ملی دعوت شدند که به دلیل مصدومیت نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند.

رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان در رابطه با برنامه‌های هیئت در سال ۹۸، خاطرنشان کرد: بیشترین تمرکزمان در قهرمان‌پروری است و برای حضور پرقدرت بدمینتون‌بازان استان در نخستین مسابقات رنکینگ کشوری جوانان و بزرگسالان سال ۹۸ که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، آماده می‌شویم؛ دوره‌های آموزشی و تابستانه هیئت نیز از اواسط خردادماه شروع می‌شود.

رجاییان با بیان اینکه امور هیئت با کمک‌های جزیی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اداره می‌شود، تصریح کرد: تنها منبع درآمد هیئت از طریق اجاره سالن است. تا چند سال گذشته بیشترین قهرمانی‌ها در این رشته در بخش بانوان بود و با توجه به اینکه ورزشکاران کم‌ترین برخورد را با یکدیگر دارند، استقبال خوبی از این ورزش می‌شود.

کد خبر 373041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.