بدون سانسور یا با سانسور؟!

سلام آقاااااا، برادر، رفیق، همکار عزیز، من اصلاً با سانسور یا توقیف و چیزی دیگه مشکل ندارم. اصلاً کل سکانس را در می‌آوردید، من با بی احترامی به شعور و خلاقیت مخاطب مشکل دارم....

نگار جواهریان با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

هر بازیگری برای رسیدن به نقش می‌تواند شیوه شخصی خودش را بسازد، مثلاً راهی که یک نفر می‌پیماید تا به نقش نزدیک شود، از ذهن می‌گذرد و دیگری می‌تواند از طریق بدنش راهش را پیدا کند و در نهایت هم به نقطه واحدی برسند و این شیوه شخصی هم شاید به درد کس دیگری نخورد. یعنی خواندنش به عنوان یک داستان کوتاه جالب است ولی واقعیت این است که روش بازیگری هیچ بازیگری در دنیا به درد بازیگر دیگری نمی‌خورد.

بهنوش طباطبایی که این روزها فیلم تختی را بر روی پرده سینماها دارد، با قرار دادن این ویدیو در اینستاگرامش آورده است:

دیشب در آخرین ساعات بودنم در مشهد، وقتی که به سمت فرودگاه می‌رفتیم، به صورت تصادفی از میدان شهدا رد شدیم و متوجه شدم که شهرداری مشهد، ایستگاه سیل مهربانی برپا کرده و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند. من هم وظیفه خودم دونستم تا از نزدیک عرض احترام کنم به مردم نازنین و شریف و نجیب کشورمان که به جهت کمک رسانی به سیل زدگان در کنار هم جمع بودند.

ماه چهره خلیلی، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود، به بهانه سالروز تولد پسرش اینگونه تبریک گفته است:

امروز برایم تکرار آن روز فراموش نشدنی است

روزی که دلم گواهی می‌داد اتفاقی ویژه خواهد افتاد

 فرشته‌ای پرواز کنان از آسمان فرود آمد

 و دنیا، صدای گریه کودکی را شنید

که امروز تنها بهانه من برای خندیدن است

پرواز عزیزم تولدت مبارک

بهاره افشاری در اعتراض به سانسور شدید قسمت جدید مجموعه ممنوعه، در صفحه شخصی خود اینگونه آورده است:

سلام آقاااااا، برادر، رفیق، همکار عزیز، من اصلاً با سانسور یا توقیف و چیزی دیگه مشکل ندارم. اصلاً کل سکانس را در می‌آوردید، من با بی احترامی به شعور و خلاقیت مخاطب مشکل دارم. مثل سکانس موتور سواری، اینم کامل نمیذاشتید باشه. من که حجابم اینجا از کل سریال کامل تره، پتو رومه، در حالت نیمه نشسته‌ام، چرا منو حذف می‌کنید فقط آخه؟ یه تیکه دستمو می ذارید باشه، خب برادر من، معلومه دراز کشیدم و دارم حرف می‌زنم. بعد بازیگر پسرمونو یه جوری کراپ شده میذاریدش انگار شیرین عقله دور از جونش، داره با تشک حرف میزنه، صدای منم کتاب صوتیه که داره پخش می شه. آخه چرا؟؟؟ این قدر عکس این سکانس رو دوست داشتم روز فیلمبرداری واسه دل خودم ٣ ثانیه از روی مانیتور فیلم گرفتم از این سکانس. فکر نمی‌کردم مجبور بشم این جوری استفاده کنم. بخدا دیوانه شدم از دستتون دیگه. میشه یه روز یه جلسه با هم منطقی حرف بزنیم، هر کی هستید منو توجیه کنید لااقل ناراحتی اعصاب نگیرم از کاراتون! ۱۰ ثانیه اول بی سانسور، بعدش با سانسور، فرقش چیه شما بگید؟

بعد از اعلام برنامه عصر جدید به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه نوروزی تلویزیون، احسان علیخانی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود اینگونه از مردم تشکر کرده است:

سلام رفقا و ممنون برای این همه محبت و لطفتون. عصر جدید با همه سختی‌ها و سنگین بودنش، وقتی اعلام شد پربیننده‌ترین اثر تلویزیون در نوروز بود، خستگی من و دوستام رفت که رفت. خیلی عزیز و با معرفتین رفقا و دمتون گرم.

زیر این پست، نظرات و پیشنهادات شما را در مورد عصر جدید حتماً می خونم.

کد خبر 372867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.