طرح ویژه برای افراد جویای کار در برزیل

ویتوریا، مرکز ایالت اسپریتو سانتا یکی از پنج شهر برتر برزیل است که در جزیره‌ای کوچک، در یک خلیج قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این شهر مقام اول را برای سلامتی، جایگاه دوم برای آموزش و مقام پنجم را برای مدیریت در کشور برزیل به دست آورده است.

ویتوریا به دلیل نقشی که در تشویق به ایجاد نوآوری و کارآفرینی ایفا کرد، به عنوان یکی از پنج شهر برتر برزیل انتخاب شده است. مقامات شهری ویتوریا با تشویق کار استارتاپ‌ها، به ایجاد شیوه‌های جدید و مبتکرانه کمک می‌کنند. همچنین آن‌ها برنامه‌هایی برای استفاده از تکنولوژی به عنوان ابزار کاهش بروکراسی طرح ریزی می‌کنند.

"ترابالا ویکس"، یکی از طرح‌های مهم است که در این شهر به کار گرفته می شود و ارائه دهنده خدماتی چون معرفی مشاغل رسمی به افراد واجد شرایط است. به گفته لوسیانو رزنده، شهردار ویتوریا، ترابالا ویکس مانند جرقه‌ای برای شروع کار در شهر ویتوریا عمل می‌کند.

در این طرح افراد جویای کار به موسسه می‌آیند، لیست نیاز به استخدام مشاغل رسمی را می‌بینند و با آن‌ها آشنا می‌شوند. جالب است بدانید که طرح خلاقانه ترابالا ویکس، با استقبال بسیاری خوبی رو به رو شده و تا به حال سه هزار و ۷۰۰ پیشنهاد کاری موفق ارائه کرده است.

علاوه بر ترابالا ویکس، برنامه‌ای موسوم به کارخانه ایده‌ها، فضایی برای آموزش کارآفرینی در حوزه تکنولوژی، اقتصاد خلاق و گردشگری اختصاص داده است. غیر از ترابالا ویکس، اقدامات نوآورانه دیگری هم در ویتوریا انجام شده که به انتخاب این شهر به عنوان یکی از پنج شهر برتر برزیل کمک کرده است.

کد خبر 372839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.