هیمنه آمریکا با حماسه سپاه پاسداران در هم شکسته است

امام جمعه باغبادران گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، خاورمیانه و خلیج فارس را برای آمریکا نا امن و فتنه های مختلف دشمن را در کشور و منطقه خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع مسئولان و مردم شهرستان لنجان اظهار کرد: کینه آمریکا از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به دلیل حضور سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده که هم در میدان عملیاتی وهم در میدان سیاسی و اعتقادی با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کرده است.

وی با طرح این سوال که ترامپ با تروریسم دانستن سپاه دنبال چیست، افزود: آمریکا از سال ۲۰۰۱ و در زمان ریاست جمهوری جرج بوش و باراک اوباما به دنبال ترویست نشان دادن سپاه پاسداران به جهانیان بود ولی جرات طرح چنین مسئله ای را نداشت، اما ترامپ به دلیل آنکه باید وفاداری خود را به اربابش اسرائیل، آن هم در آستانه انتخابات اسرائیل را ادا می کرد، دست به چنین اقدام ابلهانه ای زد.


امام جمعه باغبادران تصریح کرد: علت عصبانیت ترامپ از سپاه پاسداران به دلیل سیلی های متعددی است که از این نیروی ولایی و مقتدر خورده است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، خاورمیانه و خلیج فارس را برای آمریکا نا امن و فتنه های مختلف دشمن را در کشور و منطقه خنثی کرده، در جریان بلاهای طبیعی زلزله وسیل اخیر نقش بی بدیل داشته و با ساخت موشک های مختلف با برد بالا دشمن را به هراس انداخته است.


حجت الاسلام فرهنگ خاطرنشان کرد: اگر ایران قصد هزینه کردن و معرفی سپاه به جهان را داشت شاید به درستی این نیروی ولایی شناخته نمی شد اما آمریکا با اقدام ابلهانه خود این کار را به خوبی انجام داد و جهان به عظمت و اقتدار نظام پی برد، ما نیز از اقدام قاطع و به موقع شورای امنیت ملی در تروریسم خواندن نظامیان آمریکایی تشکر می کنیم چرا که با این کار قطعا دولت آمریکا دچار چالش شده و در منطقه امنیت نخواهند داشت.

وی یادآور شد: اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران بیشتر جنبه روانی داشته و آخرین تیری است که به نظام در این قالب شلیک کرده، ترامپ فکر می کند با این کار می تواند محبوبیت سپاه در کشور و جهان را کم کند در حالی که واکنش های جهانی و داخلی عکس آن را نشان می دهد.

کد خبر 372748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.