علی علیپور در محاصره خارجی‌ها

با دبل یک نیمه‌ای لوسیانو پریرا برابر استقلال خوزستان، اکنون جنگ آقای گلی وارد فاز جالب توجهی شده است.

به گزارش ایمنا، علی علیپور، آنتونی استوکس، کی روش استنلی و اکنون لوسیانو پریرا چهار مدعی جدی کفش طلای این فصل هستند. بازیکنانی از تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان و فولاد خوزستان که همگی تیم‌های خود را به جز فولاد مدعی دستیابی به عنوان قهرمانی نیز می‌بینند.

علی علیپور که طی دو فصل اخیر با جدایی مهدی طارمی، مهاجم هدف و مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ لقب گرفته، در فصل گذشته و با اقتدار عنوان آقای گلی را از آن خود کرد. او در فصل جاری نیز علیرغم از دست دادن فرصت‌هایی مناسب برای تیمش، همچنان برترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و البته جنگ و جدال بزرگی با خارجی‌های لیگ برای دستیابی دوباره به این عنوان پیش روی خود می‌بیند.

لوسیانو پریرا، مهاجم فولاد خوزستان در نیمه اول دیدار با استقلال خوزستان توانست با ثبت دو گل، جمع گل‌های خود را به ۱۱ رسانده و همسایه آنتونی استوکس در رده دوم جدول لقب گیرد.

آنتونی استوکس که اکنون با ۱۱ گل زده، شانس زیادی برای تصاحب این عنوان پیش روی خود می‌بیند، فردا در جدال با تیم قعرنشین لیگ برتر به دنبال دستیابی به گل خواهد بود تا از این جمع عقب نماند. علیپور نیز برای بالا بردن شانس خود نگاه به دروازه سایپا دوخته است و کی روش استنلی نیز که بهمراه علیپور تاکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده‌اند، برابر استقلال قرار خواهد گرفت.

باید دید در این جنگ بزرگ برای تصاحب عنوان آقای گلی، در نهایت مهاجم پرسپولیس قادر به عبور از محاصره خارجی‌ها خواهد بود یا اینبار بعد از چند فصل اقتدار مهاجمان ایرانی، بار دیگر کفش طلا به مهاجم خارجی خواهد رسید.

کد خبر 372727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.