توصیه ها و تاکیدات استاندار اصفهان به فرمانداران

جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال، مردم داری، پرهیز از اسراف وحفظ بیت المال، ترویج امیدآفرینی و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های حاکمیتی از جمله توصیه ها و تاکیدات استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در گردهمایی فرمانداران با اشاره به تحریم های دشمنان و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امریکا، اظهار کرد: در دنیا هیچ کشوری از نظر استقلال سیاسی مانند ایران نیست و این گونه رفتارهای دشمنان خللی در خدمت رسانی به مردم شریف ایران ایجاد نخواهد کرد.

استاندار اصفهان مهمترین و اصلی ترین پیام این نشست را لزوم جذب سرمایه گذاران و حمایت از صنایع از سوی فرمانداران برشمرد و گفت: حفظ و افزایش اشتغال و تشویق و جذب سرمایه گذاران باید مورد توجه جدی فرمانداران باشد.

رضایی با اشاره به معرفی گزینه‌های فرمانداری به وزارت کشور جهت شهرستان هایی که با سرپرست اداره می شود در زمان قانونی، اظهار کرد: انتصاب فرمانداران مستلزم گذراندن فرایندهایی است که در حال انجام است و با توجه به اینکه کلیه اختیارات فرمانداران را سرپرستان فرمانداری نیز دارند، بر این اساس هیچ خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد و فرمانداران و سرپرستان فرمانداری ملزم هستند در شهرستان محل خدمت خود حضور فعال داشته باشند.

وی بر ظرفیت سازی و افزایش تولید در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: شورای سرمایه گذاری در شهرستان ها باید ایجاد شود و در این راستا باید کارگروه ها و شوراهای مربوطه و همچنین شوراهای کارگری جدی گرفته شود.

رضایی یادآور شد: فرمانداران باید از واگذاری بیش از حد زمین جهت پروژه ها و طرح ها با توجه به محدودیت های موجود خودداری کنند و لازم است از اراضی استفاده بهینه شود.

وی بر تعامل اقتدار آمیز توأم با تعادل تاکید کرد و افزود: نیازهای توسعه شهرستان و توسعه متوازن شهرستان ها باید احصا و برطرف شود.

استاندار اصفهان بر لزوم احترام و مردم داری، پرهیزاز اسراف، ساده زیستی، حفظ بیت المال، برگزاری ملاقاتهای مردمی و همدلی و وفاق با همکاران تاکید کرد و افزود: فرمانداران باید از ظرفیت های نمایندگی‌های صدا و سیما و رسانه‌ها در شهرستان‌ها برای انتشار اخبار امیدبخش به جامعه استفاده کنند و ترویج امیدآفرینی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های حاکمیتی استفاده کرد، افزود: باید در چیدمان نیروها تعادل لازم وجود داشته باشد و از افکار و دیدگاه های متفاوت استفاده شود.

مدیرارشد استان با بیان اینکه مدیران باید عینک خوش بینی داشته باشند، اضافه کرد: باید با ساماندهی سازمان های مردم نهاد از ظرفیت های آنان استفاده بهینه شود.

رضایی خواستار دیدار مستمر فرمانداران با جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران شد و افزود: معاونین و مدیران کل استانداری نیز باید با حضور در فرمانداری ها و حضور فعال در منطقه مسائل را بررسی کنند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید وفادار به تعهدی که به مردم داده اند باشند، افزود: وفاداری به سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت کشور الزامی است و اخلاق مداری و ادب و امانتداری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 372715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.