کشف و معدوم سازی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرضا

شهرضا_رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا از کشف و معدوم سازی ۷۳۷ کیلوگرم انواع مواد غذایی و آشامیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الله تنهایی ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طول سال از واحدهای صنفی و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی بازرسی می‌شود، اما طرح ویژه نوروزی از ۲۸ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه داشت.

وی از کشف و معدوم سازی ۷۳۷ کیلوگرم انواع مواد غذایی و نوشیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از اماکن عرضه مواد غذایی این شهرستان خبر داد و افزود: در این مدت بیش از یک هزار و ۸۷۰ مرحله بازدید و ۳۸ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی و مراکز عمومی و بین‌راهی و همچنین عرضه کنندگان انواع مواد غذایی و نوشیدنی انجام شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا خاطرنشان کرد: در مدت فعالیت اکیپ نوروزی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، ۴۹۴ مورد آزمایش سنجش کلر آزاد باقیمانده در آب و ۱۵۰ مورد نمونه‌برداری آب از استخر شنا و آب شرب انجام شد.

تنهایی از دریافت ۲۸ گزارش تخلف مردمی از طریق سامانه ۱۹۰ و تشکیل ۱۹ پرونده قضایی تخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این مدت ۸۰۸ کارت بهداشت برای تولیدکنندگان و فروشندگان موادغذایی صادر شد در حالی که چهار باب از این مراکز و یک مرکز بین‌راهی به علت تخلفات بهداشتی تعطیل شدند.

کد خبر 372619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.