گردش چرخ‌های تولید در سایه تعامل مسئولان با سرمایه گذار

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: برای گردش چرخ‌های تولید مسئولان باید در جذب سرمایه گذار مسیر را هموار و بروکراسی اداری را برطرف کنند، تا هر آنچه که امروز در انتظار آن هستیم محقق شود.

منصور کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار با اشاره به شعار سال ۹۸ تحت عنوان "رونق تولید"، اظهار کرد: برای تحقق رونق تولید باید بر صنایع کوچک تمرکز کرد زیرا در صورت توسعه این صنایع تورم مهار و اشتغال ایجاد می‌شود البته صنایع بزرگ نیز باید حمایت شوند.

وی تأکید کرد: در این راستا باید بخش خصوصی وارد میدان عمل شود و برای پیشرفت هرچه بهتر آن تصمیم گیری صنفی برعهده دولت و تصمیم گیری نهایی با اصناف و اتحادیه‌ها گذاشته شود.

فرماندار خوانسار گفت: علی‌رغم فشارهای اقتصادی می‌توانیم سال خوبی داشته باشیم زیرا بودجه بر اساس آنچه که موجود است پیش بینی شده و نیاز کشور به نفت را به حداقل رسانده است.

وی با بیان اینکه اگر رونق تولید در ساخت و ساز صورت گیرد قیمت مسکن کاهش می‌یابد، تصریح کرد: برای کاهش قیمت مسکن تدابیری اندیشیده شده است و پیشنهادی در شورای عالی مسکن و شهرسازی مطرح شده که به زودی مصوب و ابلاغ خواهد شد تا ساخت و ساز در شهر خوانسار رونق یابد.

کمالی افزود: طرح بازآفرینی شهری نیز راهکاری برای کاهش قیمت مسکن است، در بافت‌های فرسوده شهر خوانسار با مشکل مشاعی بودن مواجه هستیم که در صورت اینکه مالکان بافت‌های‌ فرسوده شهر اقدام به احیا و بازسازی بافت فرسوده کنند قیمت مسکن کاهش می‌یابد و طرح صدور پروانه رایگان از سوی شهرداری بهترین فرصت برای صاحبان بافت فرسوده است.

وی با بیان اینکه باید فضا برای جذب توریست خارجی فراهم شود، گفت: ورود توریست به شهر نه تنها رونق اقتصادی به همراه دارد بلکه با فرهنگ و آداب و رسوم و معاشرت ایرانیان در مهمان نوازی آشنا می‌شوند و در نتیجه نگاه توریست نسبت به ایرانیان با توجه به تبلیغ شوم دشمنان در ساختن چهره‌ای خشن قطعأ تغییر خواهد کرد.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به وظیفه خود احساس مسئولیت کنند و تا زمانی که مدیر یک اداره هستند در رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند، تأکید کرد: برای گردش چرخ‌های رونق تولید مسئولان باید در جذب سرمایه گذار مسیر را هموار و بروکراسی اداری را برطرف کنند، تا هر آنچه که امروز در انتظار آن هستیم محقق شود.

کد خبر 372605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.