ذوب‌آهن به صدر وصل شد

تیم فوتبال ذوب‌اهن با شکست الوصل امارات موفق شد دور رفت مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید آن روزی که قرعه ذوب‌آهن ایران برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد کمتر هواداری در حوزه فوتبال ایران و حتی اصفهان تصور می‌کرد که شاگردان علیرضا منصوریان بتوانند علاوه بر گذر از سد الکویت کویت و الغرافه قطر در پایان دور رفت مرحله گروهی هم بالاتر از بقیه رقبا عنوان صدرنشینی گروه را در اختیار داشته باشند.

اما امروز ذوب‌آهن با ۲ برد بی‌حرف و حدیث در مقابل النصر عربستان و الوصل امارات و یک تساوی در برابر الزورا عراق قاطعانه با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه اول این مسابقات قرار گرفته و با توجه به قرعه بازی‌هایش در دور برگشت، شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات دارد.

شاگردان علیرضا منصوریان که بنا به گفته سرمربی خودشان در این مدت بازگشت‌های دوباره‌ای به جریان بازی و برگرداندن نتیجه را هم تجربه کرده‌اند، تیمی صاحب شخصیت فوتبالی در قاره آسیا هستند و در مقابل تیم‌های تا دندان مسلح عربی نتایج بسیار خوبی هم گرفته‌اند.

ذوب‌آهن بعد از بردن الوصل امارات گوش به زنگ نتیجه بازی النصر عربستان و الزورا عراق هم بود که خوشبختانه این بازی هم با نتیجه پر گل ۴ بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید تا صدرنشینی ذوب‌آهن در پایان مرحله رفت تثبیت شود. فاصله ۳ امتیازی نماینده فوتبال ایران با تیم دوم جدول یعنی الزورا و تفاضل گل خوب ذوب‌آهن باعث شده تا این تیم شانس اول صعود به مرحله بعدی مسابقات لقب گیرد که در جای خودش اتفاقی بسیار خوب در آغاز سال ۹۸ خواهد بود.

شاگردان علیرضا منصوریان روز سوم اردیبهشت ماه و در آغاز دور برگشت، در استادیوم فولادشهر میزبان همین الوصلی هستند که دوشنبه مغلوب نماینده فوتبال کشورمان شد و گرفتن ۳ امتیاز در آن بازی خانگی تا حد بسیار زیادی راه صعود ذوبی‌ها به مرحله بعدی را هموار می‌کند. سه‌شنبه -۱۷ اردیبهشت ماه- ذوب‌آهن باید در استادیوم کربلای کشور عراق به دیدار الزورا برود که نباختن در مقابل این حریف عراقی که نشان داده تیم آنچنان با ثباتی هم نیست می‌تواند مجوز صعود را در کشور عراق به دست ذوب‌آهنی‌ها بدهد.

در نهایت سومین بازی ذوب‌آهن در دور برگشت هم رقابت با النصر عربستان است که البته به خاطر مشکلات میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی، هواداران ذوب‌آهن در اصفهان نمی‌توانند مستقیما شاهد بازی تیمشان باشند و سه‌شنبه -۳۱ اردیبهشت ماه- کار نماینده فوتبال اصفهان در مرحله گروهی به پایان خواهد رسید. صعود ذوب‌آهن به عنوان تیم اول گروه، کار نماینده فوتبال ایران در دور بعدی مسابقات را آسان‌تر خواهد کرد و شاید همین اتفاق بتواند نام علیرضا منصویان را هم در بین سرمربیان موفقی همچون منصور ابراهیم‌زاده و یحیی گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دهد.

کد خبر 372521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.