قطع و وصل میشه!

صد و شصت و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قطع و وصل میشه! "، عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به پیروزی سه بر یک تیم فوتبال ذوب آهن برابر الوصل امارات در سومین دیدار دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های آسیا دارد.

"حمله سرپرست نساجی به سپاهانی‌ها"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به واکنش سرپرست تیم نساجی در پاسخ به صحبت‌های فتاحی، سرپرست سپاهان در گفت‌وگویی که با شبکه خبر داشته است.

در بخشی از این موضع ‌گیری آمده است: 

 "طی چند روز اخیر هجمه بسیاری از سوی سرپرست سپاهان بر علیه طرفداران نساجی و مردم خوب مازندران صورت گرفته است در حالی‌که مدیریت و سرمربی نساجی عمل اشتباه تعدادی از هواداران خود را که به جناب قلعه‌نویی توهین کرده بودند نکوهش کرده و عذرخواهی فرمودند اما سرپرست سپاهان برای چندمین بار دست از توهین به نساجی برنداشته و مرتب در این مورد گفت‌وگو می‌کند؛ این درحالی‌است که بارها اتفاق افتاده که ما به نقش جهان آمده و هواداران سپاهان سرمربی و بازیکنان ما را مورد فحاشی قرار داده‌اند. ایشان از رختکن ورزشگاه قائمشهر ایراد می‌گیرد در حالی‌که در نقش جهان بارها ما با رختکن کثیف و خاک‌آلود روبه‌رو شده‌ایم.

وی ادامه می‌دهد: استادیوم ما کوچک است، تیم‌مان هم مظلوم و اگر یک دهم پول سپاهان را داشتیم تا به حال ۱۰ برابر این تیم قهرمانی می‌آوردیم. "                   

"حیف از ساسان"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصت و هفتمین روزنامه اینترنتی"فوتبال اصفهان" است که به نقل از خبرگزاری ایلنا به بررسی نقل و انتقالات زمستانی سپاهان پرداخته است و در این بین از دست دادن ساسان انصاری، بازیکنی که این روزها نمایش خوبی برای تراکتور مدعی اجرا می کند و گل‌های سه امتیازی برای این تیم می‌زند را یکی از اشتباهات نقل و انتقالات زمستانه سپاهان عنوان می‌کند که به ضرر این تیم تمام شده است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 372520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.