کاهش ۲۲ درصدی آمار حریق و حوادث سطح شهر در نوروز ۹۸

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آمار حریق و حوادث سطح شهر در نوروز ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش یافته است.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در خصوص آمار حریق و حوادث کمپ‌ها در نوروز ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۵۲ درصدی آمار بودیم.

وی با اشاره به آمار چادرهای مسافران در نوروز، تصریح کرد: مجموع روزانه آمار چادرهای مسافران ایام نوروز سال ۹۸ نسبت به سال قبل ۳۹ درصد کاهش یافته و این درحالی است که آمار چادرها در روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳درصد افزایش داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: از آغاز فعالیت ستاد نوروزی تا روز ۱۵ فروردین ماه سال جاری تعداد ۱۰۱۴ وسیله گرمایشی از چادرهای مسافران نوروزی خارج شده که با توجه به توزیع بروشورهای ایمنی و آموزش‌های ارایه شده در مقایسه با سال قبل ۵۴ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به آمار خودروهای مستقر در کمپ‌های اسکان و سطح شهر (اماکن پر تردد، حاشیه رودخانه و کوه) در ایام نوروز، اظهار کرد: آمار خودروهای مستقر در کمپ‌های اسکان و سطح شهر در ایام نوروز ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته است.

گلابی تصریح کرد: آمار آتش نشانان مستقر در کمپ‌های اسکان و سطح شهر در ایام نوروز ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش و آمار نیروهای حاضر در کمپ‌ها در این ایام نسبت به نوروز سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز امسال روزانه تعداد ۲۰ نفر نیروی آتش‌نشان داوطلب در کمپ‌های نوروزی فعالیت داشتند.

کد خبر 372518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.