۹۳۰۰ حلقه لاستیک رایگان بین رانندگان تاکسی اصفهان توزیع شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تا کنون ۹۳۰۰ حلقه لاستیک بین چهار هزار و ۶۵۰ نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسی متر شهر اصفهان توزیع شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توزیع رایگان لاستیک بین رانندگان به صورت گروه‌بندی بر اساس پلاک خودرو و با اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک در حال انجام است.

وی افزود: تا کنون ۹۳۰۰ حلقه لاستیک بین ۴۶۵۰ نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسی‌متر شهر اصفهان به منظور کمک به تامین معیشت رانندگان تاکسی و ایجاد شرایط زیست محیطی بهتر توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف اجرای این طرح حمایتی کمک به بیش از ۷۵۰۰ راننده تاکسی استفاده کننده از سامانه هوشمند است و در فاز بعدی بسته حمایتی معافیت‌ در پرداخت هزینه‌های مرتبط با صدور کارت شهری و پروانه بهره‌برداری شامل حال رانندگان خواهد شد.

منوچهری با اشاره به ویژگی‌های لاستیک‌های توزیع شده خاطرنشان کرد: سال تولید این لاستیک‌ها ۲۰۱۹ میلادی است و دارای چهار سال ضمانت  است و تنها به مالک خودروی تاکسی تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دسته‌بندی‌ انجام شده برای ارائه بسته حمایتی از طریق کانال‌های ارتباطی مثل تاکسی‌خبر و خبرگزاری‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق وعده داده شده به رانندگان تاکسی دارای تاکسی‌متر ارائه روکش صندلی رایگان نیز در حال انجام است.

وی تاکید کرد: روکش صندلی توزیع شده غیر قابل فروش است و راننده موظف است ۴۸ ساعت پس از تحویل نسبت به نصب آن اقدام کند.

کد خبر 372495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.