ما برای وصل کردن آمدیم!

صد و شصت و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "شمارش معکوس تا بزرگترین همراهی سپاهان در تاریخ فوتبال اصفهان"، عنوان اصلی این رسانه است که خبر برگزاری جلسه روز گذشته با حضور مسئولان ذی ربط جهت افتتاح طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای دیدار روز جمعه سپاهان برابر استقلال را می‌دهد.

مسعود تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان این تصمیم را با توجه به حضور مسئولان شورای تأمین در جلسه روز گذشته قطعی اعلام کرد و می‌توان امیدوار بود که بزرگترین همراهی سپاهان در تاریخ فوتبال اصفهان این‌بار در ورزشگاه ٧٥ هزار نفری نقش جهان انجام پذیرد.

" ما برای وصل کردن آمدیم"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به دیدار امروز (دوشنبه) ذوب آهن برابر الوصل امارات از سری رقابت‌های دور رفت لیگ قهرمانان آسیا؛  ذوب آهن در حال حاضر با چهار امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده دوم گروه خود قرار دارد و در صورت شکست الوصل راه وصل خود به دور بعد را هموارتر خواهد کرد.  

"برانکو نه، یک مربی بزرگ مثل کی روش می‌خواهیم"دیگر عنوان صفحه اصلی صد و شصت و ششمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که به نقل از محمود اسلامیان، عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال عنوان شده است که وی برانکو ایوانکویچ را گزینه مدنظر فدراسیون جهت سرمربیگری تیم ملی ندانسته چراکه اعتقاد دارد این مربی در دوره‌ای سرمربی تیم ملی ایران بوده و امتحان خود را پس داده است. اکنون نیز فدراسیون به دنبال مربی بزرگی مثل کی‌روش است که ادامه موفقیت تیم ملی را دنبال کند و تا پایان فروردین این مربی انتخاب و اعلام خواهد شد.

"هیچ‌کس جای عادل نمی‌رود"عنوان پایانی رسانه الکترونیکی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 372389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.