می‌توانیم با داشته‌های خودمان به «رونق تولید» برسیم

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکیه بر منابع داخلی و نیروی جوان کار که در کشور وجود دارد راه حل اصلی از بین بردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

اکبر ترکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نامگذاری امسال به نام «رونق تولید» اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی معتقد بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید و همواره تعداد زیادی از دشمنان ایران در منطقه دنبال براندازی نظام بوده اند.

وی افزود: گسترش تروریسم در منطقه و تهاجم فرهنگی از عواملی بود که دشمن برای براندازی نظام به آنها متوسل شد، اما باز هم بصیرت و درایت ملت ایران از براندازی نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کرد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته مشکلات اقتصادی فشار زیادی را بر مردم وارد کرده است و این برای چندمین بار است که مقام معظم رهبری در شعار سال تذکر می دهند که باید مشکلات معیشتی مردم و فشار اقتصادی از بین برود.

ترکی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند تا از طریق فشار اقتصادی و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم ایران میان ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران اختلاف و فاصله بیندازند؛ با این وجود تا کنون اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران از طریق فشار اقتصادی میسر نشده است.

نگاه مقام معظم رهبری به قدرت نیروی داخلی است

وی تأکید کرد: تکیه بر منابع داخلی و نیروی کار جوان که در کشور وجود دارد راه حل اصلی از بین بردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و مقام معظم رهبری نیز با نگاه به قدرت نیروی داخلی امسال را به نام سال رونق تولید نامگذاری کرده اند. می توانیم با داشته های خودمان به رونق تولید در سال ۹۸ برسیم.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر وچادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش وابستگی به صادرات نفت از جمله عواملی است که می تواند تاثیر شگفت انگیزی در رونق پیدا کردن تولید بگذارد. توجه به تولید داخلی و تقویت آن موجب می شود تا اقتصاد کشور از بحرانی که در آن قرار دارد خارج شود.

ترکی با اشاره به وظیفه خطیر مسئولان کشور برای عملی شدن این شعار افزود: لازم است نگاه مسئولان کشور به تولیدات و منابع داخلی باشد، زیرا دشمنان ملت ایران علاقه ای به مشاهده پیشرفت این مردم ندارند و تحریم هایی که بر علیه مردم ایران وضع کرده اند نمونه بارز دشمنی برخی کشورها با ملت ایران است.

وی تصریح کرد: اروپایی ها نیز در لیست دشمنان ملت ایران قرار گرفته اند و همین لزوم توجه به منابع و امکانات داخلی کشور را دو چندان می کند، مسئولان باید به جوان‌ها اعتماد کنند و همه نگاهشان متوجه بیرون از مرزها نباشد.

کد خبر 372324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.