شناسایی نقاط آسیب‌پذیر معابر شهرضا در مقابل سیل و آبگرفتگی

شهرضا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا از شناسایی نقاط آسیب‌پذیر این شهرستان در مقابل خطر سیل و آبگرفتگی معابر خبر داد.

عباس نظام‌الاسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: با دپوی خاک در بارندگی‌های اخیر از ورود بخشی از آب از شهر گلشن دهاقان به سمت شهرضا و از ورود بسیاری از دیگر روان آب‌ها به شهرستان جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه شهرضا معین شهرستان دهاقان در مدیریت بحران بوده و در بارندگی‌های اخیر نیز چند دستگاه لودر و تجهیزات امدادی به این شهرستان اعزام کرده است تصریح کرد: حجم بالای بارندگی باعث آب گرفتگی در تعدادی از معابر برون‌ شهری مانند زیرگذرهای اسلام آباد، شهرک رازی و زیرگذر شهرضا - دهاقان شد که با استفاده از همه امکانات و همکاری ویژه اتاق اصناف، آب تخلیه و روان سازی انجام شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا یادآور شد: بیشترین بارندگی در روزهای پنج و شش فروردین‌ماه بود که به جز خسارت‌های مادی به بعضی از روستاها به ویژه "اسفرجان" و "هونجان"، لطمات قابل توجه دیگری نداشت که میزان این خسارات از طریق بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در حال برآورد است.

نظام‌الاسلامی عنوان کرد: چهار اکیپ عملیاتی در چهار محور شهرستان آماده مقابله با بحران‌های احتمالی هستند و نقاط آسیب‌پذیر این شهرستان در مقابل خطر سیل و آبگرفتگی معابر نیز شناسایی شده است؛ همچنین بیش از ۲۰ دستگاه تانکر تخلیه آب، کف کش و موتورهای برق برای مواقع بحرانی آماده شده است.

کد خبر 372303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.