زبر دست: باشگاه ذوب آهن باید ۵ هزار دلار جریمه بدهد

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال می‌گوید باشگاه ذوب آهن به دلیل انصراف از حضور در مسابقات جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا باید جریمه پرداخت کند.

به گزارش ایمنا، جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا هفتم اردیبهشت ماه در چین برگزار می‌شود و قرار بود ذوب آهن اصفهان که مقام قهرمانی لیگ را به دست آورد نماینده ایران در این مسابقات باشد اما این تیم از حضور در جام باشگاه‌ها انصراف داد؛ به همین دلیل فدراسیون به دنبال اعزام تیم پیکان به عنوان نایب قهرمان ایران بود اما پیکان نیز در نامه‌ای به فدراسیون حاضر به شرکت در این مسابقات نشد.

متین زبردست، سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون والیبال در رابطه با این موضوع اظهار کرد: باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون از حضور در جام باشگاه‌ها انصراف داد و گفت که نمی‌تواند شرکت کند. به این ترتیب نماینده‌ای در این مسابقات نداریم.

وی در مورد جریمه انصراف از این مسابقات تصریح کرد: تیم ذوب آهن جریمه می‌شود و باید پنج هزار دلار جریمه پرداخت کند.

زبردست در پاسخ به این سوال که چرا تیم امید که زیر نظر فدراسیون است به مسابقات اعزام نشد، گفت: زمان مسابقات بد بود چون وسط برنامه آماده‌سازی تیم برگزار می‌شد؛ اگر به جای اردیبهشت در خرداد ماه برگزار می‌شد به عنوان یک بازی تدارکاتی می‌توانستیم شرکت کنیم اما تنها دو اردو برگزار کردیم و در حال شناسایی نفرات هستیم، بنابراین باید تیم را از نظر تمرینی به نتیجه برسانیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 372256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.