انهدام باند سازمان یافته چایخانه‌دارهای غیر مجاز در اصفهان

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۸ نفره ای که اقدام به راه اندازی چایخانه های غیر مجاز و اجرای موسیقی زنده به صورت مختلط می کردند خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان تعدادی چایخانه غیر مجاز و مختلط در سطح باغ های منطقه حاشیه ای شهر اصفهان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در این چایخانه‌ها اجرای موسیقی زنده و برگزاری مجالس رقص و پایکوبی به صورت مختلط برگزار و برای ورود به این مکان ها نیز مبالغ قابل توجهی از مشتریان اخذ می شد، افزود: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان طی هماهنگی با مقام قضائی با مشارکت و همکاری عوامل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر وارد عمل شده و اعضای باند هشت نفره‌ای که اقدام به راه‌اندازی این چایخانه‌ها کرده بودند را دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ اسماعیلی افزود:اجرای چنین طرح هایی همچنان در دستور کار است و پلیس به هنجار شکنان اجازه نخواهد داد که با اعمال و رفتار ناشایست خود موجب سلب اسایش شهروندان را فراهم کرده و با آلوده کردن جوانان این مرز و بوم به نیت‌های شوم و پلید خود دست پیدا کنند .

کد خبر 372251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.