خودکشی سرباز در پاسگاه نیروی انتظامی خوانسار

خبرگزاری ایمنا: ساعت ۲۳ روز شنبه، ۱۱ تیر‌ماه، سربازی در اقدام به خودکشی با اسلحه‌ی کلاش در پاسگاه نیروی انتظامی خوانسار، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، حوادث تیراندازی، قتل و خودکشی بیشترین آمار حوادث منجر به فوت را در ۴۸ ساعت گذشته در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.
سرباز جوان در روستای رحمت‌آباد، خودکشی کرد
به گزارش یک منبع آگاه، ساعت ۲۳:۴۵ روز شنبه ۱۱ تیرماه، سربازی در اقدام به خودکشی با اسلحه‌ی کلاش در پاسگاه نیروی انتظامی روستای رحمت آباد خوانسار، به ناحیه‌ی شکم خود شلیک کرد و جان خود را از دست داد.
تیراندازی به جوان ۲۸ ساله در کمربندی اردستان
به نقل از شاهدان حادثه، ساعت ۱۷:۵۶ روز یکشنبه ۱۲ تیرماه، مردی ۲۸ ساله در کمربندی اردستان، مقابل اداره‌ی راه و ترابری، به دلیلی نامعلوم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.
این جوان بلافاصله جهت عمل جراحی و بستری شدن به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شد.
به گفته مطلعان حادثه‌ی مذکور، این اتفاق در یک عملیات اطلاعاتی به وقوع پیوسته است.
قتل مردی ۳۰ ساله و رها شدن جسد وی در جاده‌ای متروکه، بعد از سه راهی مجلسی
ساعت ۱۹ شب یکشنبه ۱۲ تیرماه، در پی رویت جسد مردی ۳۰ ساله در محور مبارکه-شهرضا، کنار جاده‌ای متروکه بعد از سه راهی مجلسی، حادثه‌ی مذکور به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی، اطلاع داده شد.
بلافاصله پس از این گزارش، یک واحد امدادی از پایگاه جاده‌ای اورژانس پیش‌بیمارستانی دهاقان در محل حادثه حاضر شد و تکنسین‌های آن، پس از بررسی علائم حیاتی این مرد جوان، مرگ وی را تایید کردند.
براساس این گزارش، مقتول به دلیلی نامعلوم بر اثر ضربه به سر و خفگی با طناب به قتل رسیده بود.
تیراندازی به یک مرد ۲۷ ساله در درگیری خانوادگی، مرگ وی را رقم زد
ساعت ۲۲:۱۵ شب یکشنبه ۱۲ تیرماه، جوانی ۲۷ ساله در خیابان ابن‌سینا شاهین‌شهر، در یک درگیری خانوادگی، بر اثر اصابت گلوله به ناحیه‌ی سر و قلب، جان خود را از دست داد.
۳ مصدوم و یک فوتی در برخورد خودروی پژو با تریلی در محور اصفهان- شهرضا
ساعت ۳:۵۲ بامداد روز یکشنبه ۱۲ تیر ماه، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با تریلی پارک شده در محور اصفهان-شهرضا، قبل از بهارستان، در مقابل سیلو، ۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (۱۱۵)، بلافاصله ۳ واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل کردند.
براساس این گزارش، وضعیت ۲ نفر از مصدومان حادثه‌ی مذکور به دلیل ضربه‌ی مغزی، خونریزی داخلی و کاهش هوشیاری، بسیار وخیم اعلام شده است.

کد خبر 37219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داداش IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    جالب ولي كوتاه . متاسفم كه بيشتر فوتي ها بر اثر تيراندازي بوده

    پاسخ سایت: 0

  • آبجی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    سلام داداش با نظرت موافقم مثه همیشه!

    پاسخ سایت: 0