اشتباهات داوری از نمازی تا منصوریان

در دیدار امروز- پنجشنبه ۱۵ فروردین ماه- اشتباهات داوری باز هم دست از دامان ذوب آهن بر نداشت تا امتیازات این دیدار بین دو تیم تقسیم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز -پنجشنبه ۱۵ فروردین ماه- از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

* محمد نژادمهدی و هادی محمدی، دو مدافع میانی ذوب‌آهن به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارند و محمدسلیمان علیزاده نیز تنها محروم سپیدرود است.

* هادی محمدی از جایگاه تماشاگران این دیدار را نظاره‌گر بود.

* جواد محمدی، عضو جدید هیئت مدیره ذوب آهن به همراه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

* محمدرضا عباسی در دقیقه ۳۰ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا قاسم حدادی‌فر جانشین او شود؛ پس از تعویض محمدرضا عباسی و قاسم حدادی‌فر مورد حمایت شدید معدود هواداران ذوب قرار گرفتند.

* هواداران ذوب‌آهن استقبال خوبی از این بازی نداشتند و تعدادشان به ۸۰۰ نفر نمی‌رسید.

* کمتر از ۲۰ تماشاگر سپیدرود به استادیوم فولادشهر اصفهان آمده بودند تا تیم محبوبشان را تشویق کنند.

* در طول بازی فقط یک عکاس پشت دروازه ذوب آهن بود و مابقی بیست عکاس دیگر پشت دروازه سپیدرود بودند تا لحظات حساس را ثبت کنند.

* در دقیقه ۷۰ بازی صحنهای مشکوک به هَند در محوطه جریمه سپید رود رخ داد که داور اعتقادی به خطای هند نداشت و صدای هواداران را در آورد.

*داوریهای مشکوک بنیادیفر در تمام دقابق بازی کاملا مشهود بود و به شدت مورد اعتراض هواداران قرار گرفت و در دقیقه ۸۰ به اوج خود رسید.

کد خبر 372110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.