ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ۲۵ استان درگیر سیل

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: خدمات فوریت‌های پزشکی توسط تیم واکنش سریع اورژانس در ۲۵ استان درگیر در حوادث جوی اخیر ارائه شد.

به گزارش ایمنا، پیرحسین کولیوند اظهار کرد: نیروهای اورژانس کشور، پزشکان و پرستاران وزارت بهداشت با حضور در محل ها و کمپ های اسکان موقت مردم مناطق سیل زده، دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز آنها را تامین کردند.

وی با اشاره به کنترل موارد بهداشتی و مدیریت بیماری‌های واگیر در مناطق سیل زده کشور، تصریح کرد: ۱۲ نفر از اهالی سه روستای استان لرستان توسط اورژانس هوایی ایلام نجات پیدا کردند.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه امدادرسانی از طریق اورژانس هوایی به مددجویان در پل دختر ادامه دارد، افزود: همکاران ما در وزارت بهداشت داوطلبانه برای کمک رسانی به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند.

کولیوند خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات برای افزایش ظرفیت استفاده از شبکه مخابراتی برای اورژانس همکاری جدی و نزدیکی داشت اما دسترسی به پلدختر و برخی روستاهای خرم آباد هنوز وجود ندارد.

وی به وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری (بابیش از ۱۲ پس لرزه) در مرز دو استان ایلام و کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این زمین لرزه که در روزهای اخیر رخ داد، مصدوم و تلفات جانی نداشت.

کد خبر 372094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.