بیمارستان صحرایی صدوقی اصفهان به کمک سیل‌زدگان شتافت

فرمانده بیمارستان صدوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان گفت: هم اکنون بیمارستان صحرایی مجهز شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان در نزدیکی روستای آق قلا استان گلستان مستقر است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدرضا مرتضویان در رابطه با خدمات بیمارستان صحرایی صدوقی اصفهان به سیل زدگان استان گلستان به خبرنگار ایمنا گفت: این بیمارستان سیار به همت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران و بیمارستان سید الشهدا کرمانشاه به اتاق عمل مجزا، اورژانس و اتاق‌های بستری، رادیولوژی و سیتی اسکن، ام آر ای و داروخانه سیار مجهز شده است که به صورت شبانه روزی و کاملا رایگان آماده خدمت رسانی به هموطنان سیل زده استان گلستان است.

مرتضویان ادامه داد: این بیمارستان سیار از سوی مردم به خصوص کودکان در چند روز گذشته مراجعات زیادی داشته است؛ زیرا با وقوع سیل، برخی مردم این مناطق گرفتار بیماری های عفونی و گوارشی شده اند.

فرمانده بیمارستان نظامی صدوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما علاوه بر استان گلستان با همکاری گروه‌های بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستاهای شهرستان پلدختر و کوهدشت استان لرستان هم مشغول فعالیت هستیم و در حال بررسی وضعیت سیل زدگان می‌باشیم و جهت خدمت رسانی پزشکی و بهداشتی  به مردمان این مناطق آماده هستیم.

کد خبر 372083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.